intro

nick nova

Resonator
Lid sinds
24 oktober 2001
Berichten
2.771
Locatie
Mortsel, Antwerpen
Hello folks,

wat dacht je van een gekke Belg op deze mooie Hollandse site. Ik vond het zelf niet slecht klinken. En trouwens: in België hebben we zoiets niet, dus...

Jullie verwachten een setupje nu waarschijnlijk?

Ok dan maar:

* Cubase VST
* Samplitude
* Reaktor 3 (klinkt reuze)
* Pro 52 (klinkt reuze)
* Simsynth 2.7 (fel onderschat, kent iemand van jullie hem? Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem serieus zwaar klinken)

* beetje Reason (slaat niet echt aan bij mij)
* voorlopig voor de 303's: Rebirth jaja

dan:

* Tr 808 met midi (waar ik nog wel wat vraagjes bij heb)

* een voorlopig defecte Tr 909 zonder knoppen (voor 500,- gekocht, hopelijk binnenkort gefixed!!!!!!!)

* Tr 727 (gekregen van een kerel die hem helemaal had beschilderd (8D)

* Korg ms10 om het analoge eens te verkennen, hoewel ik het stilaan gezien heb bij deze. Leuk voor bass, sweeps (lfo) en distortion unit, nee?

* Roland 200 mkII keyboard controller

Hopelijk, hopelijk, hopelijk binnen een maandje een EMULATOR II !!! voor 800,-

Ik zit in de fase dat ik alles stilaan aan elkaar probeer te krijgen, een fase die zoals je wel weet soms véééél geduld en gepruts vraagt. Wat een geluk dat ze forums hebben uitgevonden waar je af en toe een vraagje kan lanceren :) .

Voor de rest probeer ik, als ik het zelf moet omschrijven: "alternative electronic movement" te maken, wat erop neerkomt dat er een openheid bestaat op alle vlakken: invloeden van ambient, progressive techno, hardtrance, experimental, groove, met zelfs rockinvloeden als het zich zou aanbieden. Klinkt idealistisch, nee?

Ik zal met iets op de proppen komen als het gerijpt is.
Voor de rest wens ik dit forum een mooie toekomst en dat de grooves mogen blijven rollen

nick nova
 
Hallo, Nick!

Welkom hier. Goed dat je je hier hebt aangemeld. Zoals je ziet heb ik hier je vragen neer gelegd over de knoppen van de 909.

BamBamStudio is de man die naar Roland gebeld heeft voor de onderdelen, dus als je iets wil regelen dan moet je bij hem zijn.

Verder wens ik je veel forum plezier en muziek plezier....

Asid!
 
Amai

Amai

Amai zulle.. België heeft zowiezo een leuke muziek-cultuur.. met een hoop creatieve idioten. Ik mag dat wel !
 
Je 808?

Je 808?

Aan je setlist te zien heb je je andere 808 al verkocht?
 
Yep, voor 1900.
Ik zal rondkijken of ik nog eentje vind. Ik zal het zeker laten weten.

( ga proberen een klein handeltje in synths op te zetten)

Trouwens als jullie iemand kennen die geïnteresserd is in een ruil met het korgje ms10: ik sta voor alles open.

Doei,

(klinkt goed, he)




:z
 
Back
Top