Nog een nieuw lid

4-Tek

Overjarig lid
Staff member
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
1.933
Locatie
Pijnackert
Hehehe eindelijk gevonden.

Bij gebrek aan andere boeiende info over mezelf dan ook maar een kitlist;

- Athlon Thunderbird 800 megaherzen.
- Logic Audio + Wavelab + veel VST plugs enzo
- M-Audio Delta 10/10
- Unitor 8
- Nord Modular met toetsjes
- Korg MS-20
- Line6 Baspod
- Basgitaar + Gitaar. (nu nog leren spelen)
 
joo had ik je bin aover het hoofd gezien (dat kan , ik kijk over je heen)

joo had ik je bin aover het hoofd gezien (dat kan , ik kijk over je heen)

heej

welkom !

zit je MS-20 al in elkaar ? :)
 
MS-20

MS-20

Ja, dat ding werkt prima nou ik er een halve kilo aan stof en muizekeutels uit heb gehaald.
Ik heb wel een familie spinnen dakloos gemaakt.
 
Okee, een basgitaar en een MS-20 :)
een ideale combinatie voor vette bassen
 
Ik heb nog nooit een MS-20 gehoord. En al helemaal niet in combinatie met een basgitaar.

Ik ben nieuwsgierig aan het worden.

Zou iemand daar wat sampletjes van kunnen maken en deze naar de DSF DBASE kunnen uploaden?

alvast bedankt...
 
MS20

MS20

Jawel hoor maar wat is de DSF Base?

Ik heb al wat zitten pielen met basgitaar + MS20 maar dat is allemaal niet zo boeiend als dat het klinkt. Ik zal wel wat gewone synth basjes enzo sampelen.
 
MS-20

MS-20

Volgens mij heb je die MS-20 nog niet zo lang.
Ik wil je wel een keer laten zien wat er zo leuk is aan het aansturen van de MS-20 met een basgitaar.
Maar ja, daar moet je wel een beetje leuk bas voor kunnen spelen.
Laat dat dus maar over aan een snarenfreak :)
Ik heb gehoord dat de gitarist van Grop beschikbaar is :p
 
De DSF Dbase is een deel op het forum waar je samples en songs neer kunt zetten waar wij dan commentaar en punten op of voor kunnen geven.

Ik zal je MS-20 wavjes mp3en en uploaden!

p.s. Boven aan elke pagine zie je "The DSF DBASE"... Klik er maar eens op!
 
Ik heb met die MS-20 ook al wat zitten klooien met die freq to cV converter. Maar werkt niet stabiel genoeg om er met een basgitaar wat zinvolle dingen mee te doen. Overigens kan ik al best aardig bas spelen hoor... Daar heb ik jou niet voor nodig 8o Maar als je es wilt komen kijken naar dat ding mag dat zo ook wel :)

Ik heb die DSF Database gevonden. Niet echt een duidelijk lettertype alleen... ik moet elke keer de tooltips lezen om te zien wat er nou staat. Of ligt dat aan mij?

Wat vond je trouwens van de samples? Ik heb het ding nog niet zo lang en het is mn eerste analoge bak. Ik vind nu alles wat er aan zooi uitkomt fantastisch. Maar ik kan em niet echt vergelijken met andere analoge synths. Wel met mn digitale bakken. Duidelijk anders (hoewel ik niet zomaar kan zeggen wat nou beter is ... ik ruil mn nord modular voor geen enkele analoge bak!).
 
Back
Top