Nieuw lid + kitlist

Nolet

verkeerd in goede staat
Lid sinds
10 oktober 2001
Berichten
2.316
Locatie
Utrecht
Hoi,

Ik ben nieuw hier en dan stel ik mezelf altijd netjes voor. Aangezien er een hele thread was over kitlisten doe ik dat ook maar. Daar gaat ie:

Roland TR909
Roland JP8000
Roland JV1080
Clavia Nord II
Yamaha RS7000 (erg fijn nieuw speeltje, MPC2000 is hier niets bij!!)
Electrix Filter Factory
TC m-ONE
Lexicon Alex
Alesis 3630 (beetje een kut-comnpressor, iemand suggesties voor iets agressievers??)
Midiman dingetjes die de midi kant afhandelen.
PC met teveel plugins en tooltjes.

Momenteel ben ik bezig een live technoset in elkaar te draaien.
Wordt wel vet denk ik.

Tim
 
Welkom!

Ik zie dat je al een lange tijd bezig bent met het maken van muziek.

Heb je ook wat mp3-jes of releases?
Ik ben erg nieuwsgierig.
 
TOny,

Niet echt. Ik maakte eigenlijk totaal geen techno hiervoor. Ik zat eerst met impulse tracker te kloten, ging geld verdienen, kocht synths, verkocht synths, ging midi doen etc. et.c

Ik heb ook nooit achter platendeals aangezeten. Resultaat is dat ik wel erg veel helemaal gereed materiaal heb (gemastered en wel). Dat is natuurlijk wel van zeer uiteenlopende kwaliteit.

Ik ben wel een keer demo van de week geweest in Future music. Dat was eigenlijk de enige toenadering die ik ooit gezocht heb.

Maar nu wil ik live gaan met een vriend van mij. Ik beloof, dat wordt echt cool. Ik heb al dingen liggen waar ik zelf helemaal gek van wordt!
 
Klinkt goed !

Klinkt goed !

Ziet er goed uit..

Kein vraagje: ooit zelf een MPC gehad ?
 
mpc

mpc

Ik heb zelf nooit een MPC gehad. Een van mijn maten wel en ik heb er veel me gedaan. Toch is de RS7000 in mijn ogen wel 10 stappen verder dan de MPC.
 
Last edited by a moderator:
Ben wel erg benieuwd naar de RS7000.
Er staat een erg goede review in de SOS.
En ik begin steeds meer overtuigd te raken van het nut van hardware sequencers boven software shit.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top