Hewooo

Kubin

Ingeburgerd
Lid sinds
3 oktober 2001
Berichten
39
Locatie
Brababnt
hewoo , Wik wen Kuwin en euuuuuuuu tja , hmmmmm is dat wat ! ja Ofnie

Ik ben altijd en eewig opzoek naar nieuwe hardware.
met name analoge bakken heb ik graag.
en euuuh , ja ze zijn er nog niet zo heel erg lang , maar als er nou een iemand zo'n Access virus b kwijt wil .
zet hem dan niet op zo'n kut veiling maar mail mij gewoon efe en je verkoopt hem meteen !

ojaaa wat over mezelf. Ik produceer al een tijdje wat dance triphop acidjazz en ook house ( donkere stylen , geen hardcore) in het verleden deed ik dat met wat modules en een ATARI 1040 ST ! de enige echtet niet crahsende , ach laat ook maar ....t'was een mooie tijd snif snif

sinds een half jaar ben ik trotse bezitter van een PC en nu werk ik dus met Logic Audio P en de hele mikmak.

heej als iets voor me hebt zoals links naar FTP sites waar ik NOG MEER gekraakte Plugins en Audio apps kan dowloaden dan hoor ik het graag.
en als je zelfs iets zoekt in de zin van software , laat het effe horen ik heb best veel !

nou ik ga maar eens rondsnuffelen op deze handige site .

de mzzl

Kubin
 
Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

Kubin.. leuk om je aan boord te hebben. Je zult merken dat er hier zowel voor analoge bakken als voor software-synths, sequencers, etc. veel liefhebbers rondzwerven.

Ik zou je wél willen adviseren om het uitwisselen van niet legale software buiten dit forum om te laten lopen.

.. net als gestolen auto's en harddrugs overigens
 
Ooooops ;-)

Ooooops ;-)

Ja shit sorry ,
ik ben helemaal geen crackverkoper ! maar euuhm wel razend enthousiast over alles wat er softwarematig draait op mijn puter

lekkere binnekomer is dat :-)


Maar goed ,'t lijkt me leuk om wat ideetjes te wisselen en euuh weet jij toevallig een access virus b te koop ;-) gebruikt !
 
Re: Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

Re: Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

CraZ schreef:
Ik zou je wél willen adviseren om het uitwisselen van niet legale software buiten dit forum om te laten lopen.

.. net als gestolen auto's en harddrugs overigens [/B]

en het verhuren van je vriendin

(geintje)
 
Re: Re: Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

Re: Re: Niet lullig bedoeld.. maar we zijn geen warez-board

En hoe vaak ga ik dat berichtje nog krijgen !

volgens mij heeft er trouwens niemand hier zoveel legale software op zijn computer dan de kubinzzzzzz. maar goed
grrrrrr

Boost303 schreef:


en het verhuren van je vriendin

(geintje)
 
Re: Hewooo

Kubin schreef:
heej als iets voor me hebt zoals links naar FTP sites waar ik NOG MEER gekraakte Plugins en Audio apps kan dowloaden dan hoor ik het graag.

Nou Kubin omdat jij het bent krijg je nog een waarschuwing van het de board eigenaar. Ik heb zeer goede optie en die heet ban for life.

Maar je exuces zijn aanvaard en tevens welkom :)

Ik heb wel een virus a (maar niet te koop) succes met je virus quest.
 
Oooooh foei foei

Oooooh foei foei

ik typte dat inderdaad in mijn welkomst woordje voor deze site
maar waarom krijg ik dan nu voor de DERDE keer een waarschuwing .


ik schreef dat maar 1 keer.

en euuuh ban for life zei je ! hahhahhahmhuaaa !
 
heeeeeeeee

heeeeeeeee

maaaaar neeeeee ok ok ,


hoe is die virus a eigenlijk .
bevalt dat een beetje ?
word ie nou wel of niet meer verkocht !

greeeeeetz
 
hai

hai

moet nog een beetje wennen aan al die features van deze site hoor :-)
 
Back
Top