ik stel u voor....

Janette

First Lady
Lid sinds
28 september 2001
Berichten
13
Locatie
Oost-Nederland
....an ab-ab-absolute beginner...
Tja, dat bleek mij net al snel toen ik wat threads doorlas....
Ik weet de helft van de tijd (of laten we zeggen drie-kwart) niet wat voor apparaten jullie precies bedoelen. Ik vertel dan ook met schroom hoever ik dus nog niet ben.... Ik leer trouwens graag wat bij, en wat muzikaliteit betreft zit het bij mij wel redelijk goed, nu de techniek nog....
Muziek is voor mij puur een hobby, vroeger pianoles gehad, tegenwoordig zangles en ik zing in een klein kamerkoor - klassiek dus. Heel erg leuk om te doen maar ik wil graag mijn jazzy/bluesy kant meer ontwikkelen. Daarvoor heb ik de PC, van Roland de EM-10 en een geluidskaart. Verder een handleiding, maar ik blijf af en toe steken, en zie dan maar eens verder te komen als je denkt dat alles goed staat ingesteld. Daar ligt mijn probleem momenteel, de boel draaiende krijgen, daarna komt pas het echte muziek maken (zelf stukken zingen (alt) en mezelf begeleiden).
Ik houd van allerlei soorten muziek (varierend van country via Steely Dan naar een enkele techno (uit de napstertijd)), maar melodieus moet het meestal wel zijn om mijn oor te kunnen strelen...
In het dagelijks leven ben ik juridisch bezig bij een kleine gemeente, leuk werk! Ik heb van mijn hobby muziek nooit mijn werk gemaakt al zou ik dat nog wel eens willen uitproberen (inspreken van teksten e.d.) Tips op dat gebied eveneens welkom.

Hartelijke groet van Janette
 
Gefeliciteerd

Gefeliciteerd

Je bent de eerste vrouw op het forum.

Ik denk dat je je kennis zeer snel kan opwaarderen op het synth gebied. Gewoon je vragen plaatsen en er is altijd wel iemand die je op weg kan helpen. Maar jij kan natuurlijk ook iemand van dienst zijn.

Van harte welkom en
Veel plezier op het forum :) :) :)
 
....nee, dat had ik niet gedacht, de eerste...
Bedankt voor je welkom!
Als ik zelf in staat ben (qua kennis) om anderen te helpen doe ik dat graag (hoeft niet altijd over muziek te gaan).

Hear ya
 
Mensen, ik moet iets bekennen....
IK BEN OOK EEN VROUW!
 
Jaja, dat zal wel, JohnnyBusca!!!!
LOL

(Nu blijkt zeker dat hier ALLEEN MAAR vrouwen zitten!!!)

Gefeliciteerd met je 'coming out'!!!

(btw, I'm Pepsi Max addicted)

Janette
 
Ik ken al één sectie in "slap geouwehoer" die we nu tenminste kunnen stopzetten :)
 
Zangles.....

Zangles.....

Hee, iemand die ons van zangsamples kan voorzien :)

Zullen we je meteen helpen met audio recording?
 
haha!

haha!

Geen enkel probleem, lijkt me leuk!!! Ik heb een alt (lage vrouwenstem). Grappig idee.... prima hoor, zeker als ik wat hulp krijg om de zaak hier wat aan de gang te krijgen...
 
hee hooo .,.... mag ik ook wat zeggen dan toch ja he

hee hooo .,.... mag ik ook wat zeggen dan toch ja he

hoi :)
 
Ja hoor, Bat mah ook wat zeggen...

Ja hoor, Bat mah ook wat zeggen...

Bij deze :)
 
Inspreken van teksten..

Inspreken van teksten..

Ehh.. klinkt stom.. maar ik ken veul mensen in het reclame-wereldje. Da's handige voor diegenen die "tineke-muziek" maken.. maar zeker ook voor dames (en heren) met een mooie heldere stem.

Dus..

of is dit gewoon een hele goedkope toenaderingspoging.. ach wat.. kan mij 't verrekken
 
Mhhh ook vrouwen!!

Mhhh ook vrouwen!!

Eindelijk!

Er zijn nu ook vrouwen op het forum!!!
weet je waarom dat zo goed is? Daarom! (als je het niet snapt, vraag je ouders maar)
Enniewee, Welkom enne succes met al die mannen! ;)

(ik ben overigens Biebel, en ik doe niks electrisch, zelfs mijn gitaar is akoustisch)

Ik heb trouwens de titel van Jeanette ff gewijzigd van: "Junior member" naar: "First Lady"
Vonnik wel ff leuk! Hoor wel als het weer terug moet ;)
 
Laatst gewijzigd:
Dat is een goeie

Dat is een goeie

Afijn wel erug veel comotie rond een vrouwlijk persoon.

Goed die naam kan ze natuurlijk zeld aanpassen. Net als iedereen.
 
Ach

Ach

Ff een geintje tussendoor he, wees blij dat er hier niet alleen maar mannen meer zijn! ;)

Ik weet dat er heeeeeel veel goede vrouwelijke dj's zijn!
 
Vrouwelijke DJ's

Vrouwelijke DJ's

Quote biebel:
"Ik weet dat er heeeeeel veel goede vrouwelijke dj's zijn!"

Lady Aida!!!!!!!

:D
 
Back
Top