Voorstellen

noisneT

Nieuwkomer
Lid sinds
12 juli 2018
Berichten
5
Hallo,
Ik ben Tension.
In het dagelijkse leven werkzaam als kok. Ergens in het verleden heb ik wel eens plaatjes gedraaid.
Om het gemis er mee bezig te zijn wat te verzachten ben ik een aantal jaren geleden begonnen met "producen". Dus als ik eens wat tijd over heb ga ik aan de slag.
Muzikale kennis heb ik helemaal niet, maar als ik af en toe een nummertje in elkaar kan steken, ben ik best gelukkig.
Ik hoop hier wat kennis op te doen en af en toe feedback te krijgen.

groetjes
 
Hallo,
Ik ben Tension.
In het dagelijkse leven werkzaam als kok. Ergens in het verleden heb ik wel eens plaatjes gedraaid.
Om het gemis er mee bezig te zijn wat te verzachten ben ik een aantal jaren geleden begonnen met "producen". Dus als ik eens wat tijd over heb ga ik aan de slag.
Muzikale kennis heb ik helemaal niet, maar als ik af en toe een nummertje in elkaar kan steken, ben ik best gelukkig.
Ik hoop hier wat kennis op te doen en af en toe feedback te krijgen.

groetjes


Welkom Tension! Muziek maken is echt een super toffe bezigheid, ik wou dat ik er nog meer tijd voor had! Enige muziek kennis is natuurlijk een voordeel, maar tegenwoordig zeker geen must om toch leuke muziek te kunnen maken. Ikzelf wist 4 jaar geleden ook helemaal niks van produceren (en heb nog een lange weg te gaan :P). Gratis materiaal om te leren is zeker voorhanden, maar persoonlijk zou ik je aanraden ook eens een betaalde tutorial te doen (bv van groove3.com of producertech.com). Die zijn (naar mijn idee) goed betaalbaar en hebben tutorials van start to finish. Altijd leerzaam, no matter your current skills. Succes en benieuwd naar je eerste track post!
 
Welkome!!!

Je hebt een mooie hobby uitgekozen, het maken van muziek. Kijk wel eens naar ander hobby's, maar er zijn er maar weinig die jeeen gevoel geven als wat je met muziek maken kan bereiken...

Veel plezier. Als je vragen hebt, we helpen je graag!
 
Back
Top