Hallo allemaal....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bsp

Gedeactiveerd account
Lid sinds
13 Maart 2018
Berichten
19
Locatie
Hades
... wat fijn dat je er bent.
Ben je hier al langer? Of ben je al bekend? 8)

BSP. Ik was aktief op homerecorders.be (en nog wat andere forums) en na het locken van HR.be attendeerde Exoterrestrial mij op dit forum.
Ik kende het al wel, maar omdat synth niet direct mijn core is had ik me nog niet aangemeldt. Nu maar wel dan.

Ik gebruik synth achter midi om instrumenten die ik ontbeer te samplen. En om soms eens wat te spelen met trance, hardcore of R&B.
Maar het meeste gebruik ik het toch als instrument-sampler achter analoge instrumenten binnen liedjes.

35 jaar ervaring met muziek spelen en opnemen. Wat muzikale opleiding (op 't conservatorium) maar in de kern zakelijk opgeleid en 25+ jaar ervaring (daar ook met de "grote muziekbusiness" bekend geraakt). Bekend met een aantal instrumenten.
Ooit begonnen met opnemen op tapejes. Later een jaartje of 15 digitaal zonder daw. Nu een aantal jaar met DAW, en nog iets later midi toegevoegd.

Dus hallo allemaal.
Hoop nog wat van jullie te leren :okdan: , en waar ik eens een keer iemand kan helpen dan graag (naar mijn mening te veel afgunst op int. fora waardoor veel te weinig samenwerking).

Ik houd wel van gezellige forums.

Ik houd niet van egoistische ruziemakers en kan daar best boos op worden. Niet altijd goed en verstandig, i know. Niemand is perfect, toch? Probeer het wat af te leren.
In elk geval denk ik dat ik maar eens begin met veel zwijgen.
 
Laatst gewijzigd:
Vinden viel wel mee hoor exo. Ik was alleen even de weg kwijt. 8o)
Bedankt nog voor de reminder. ;)

Hoop nog wat van jullie te leren :okdan: , en waar ik eens een keer iemand kan helpen dan graag

Nou uuh, dat leren gaat wel goed komen. :D
Ben best wel thuis in muziek maar na wat rondneuzen hier op het forum....wat een hoop kennis omtrent synths. Ik ga zeker bijleren.

Aanbod van mij om te helpen geldt nog steeds. Maar dat zal weinig zijn waar het synths betreft. :o:
Hulp met analoge instrumenten, opnemen en verwerken gaat wel lukken.
En zakelijke aspecten ook mocht het een keer aan de orde komen.
 
Laatst gewijzigd:
In elk geval denk ik dat ik maar eens begin met veel zwijgen.

Inmiddels is dit zeker. :okdan:
Aanbod voor hulp bij deze ook ingetrokken.

In elk geval bedankt voor het hartelijke welkom van sommigen.
 
Inmiddels is dit zeker. :okdan:
Aanbod voor hulp bij deze ook ingetrokken.

In elk geval bedankt voor het hartelijke welkom van sommigen.

Ligt het aan mij of ben je jezelf aan het quoten ? Ik ben de weg kwijt......
Hulp is altijd welkom hoor !
 
Bedankt voor het welkome ontvangst. :okdan:

@BSP: een heuse professional. Ik denk dat ik een boel van je ga leren! :)

Ow nee hoor. Helemaal niet. Zul je mij niet horen zeggen. :D
En met synths al helemaaaaaal niet.
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top