Voorstelling Timmo

325iaddict

De baardstaart
Lid sinds
9 november 2017
Berichten
61
Locatie
Amstelveen
Even kort voorstellen: Timmo Meyer, al jaren bezeten van Italo Disco! Al sinds de allereerste keer dat ik ook maar IETS van dit genre hoorde, was ik eraan verslingerd... mijn allereerste CD was dan ook "Italo Dance Classics vol. 1" :)

Ik ben (nog) totaal niet "into synths" zogezegd, maar de druppel die de emmer deed overlopen was een video op YouTube van ene "SynthMania" en wel zijn clip "Italy, 1984". Hier laat hij haarfijn zien welk geluid uit welk (vintage) apparaat komt... en het zag er niet heel ingewikkeld uit om dat ook eens te proberen... totdat ik zag, wat die vintage apparatuur allemaal moet kosten... ik hoop hier op tips waar ik een 808 of een Juno-60 of een Simmons SDS-V vandaan kan halen (desnoods defect, ben van beroep elektronicus) waar ik dan niet direct aan failliet ga...

Intussen geniet ik gewoon verder van de vele mooie Italo-hits en synth-pop die er in de eighties gemaakt is...
 
Is mooie classic. Zag een paar maanden terug hier ook een M3 rijden zn E36. Gast zat er "gewoon" in te roken. Was wel grappig hoe die er mee reed. De ene kant rustig en relax en later trapte die hem best in. Is wel een gave jaren 80 bak. Mn oom zij altijd dan had het maar geen auto moeten worden.
 
Back
Top