Voorstellen

TAFKAMP

Nieuwkomer
Lid sinds
10 Maart 2016
Berichten
2
Locatie
Rotterdam
Ben al jaren zonder account aan t zwerven op dit forum, en sinds ik deze week voor het eerst iets heb gekocht via het forum heb ik maar besloten iets actiever te worden :)

Ik ben 27 jaar en begon lang geleden met trackers, stapte over op fl studio, richting cubase, om vervolgens aan Ableton te blijven plakken. Sinds een jaar of 2 ben ik rustig aan meer hardware gaan kopen. In eerste instantie uit nieuwsgierigheid, een oud boss bx mixertje en een tr-8. Inmiddels heb ik een leuke verzameling aan speelgoed opgebouwd en ben ik voor het eerst in jaren weer vol enthousiasme aan het lezen, muziek maken, ontdekken en experimenteren. Ik hoop gaandeweg ook mijn bijdrage te kunnen leveren aan dit forum
waar ik ontzettend veel kennis heb opgedaan door de jaren heen :)

Grt, Mitch
 
Wow! Je komt op mij over als iemand die zeer nuttige bijdragen kan leveren voor kleine hobby amateurs als ik. Alvast bedankt voor je lidmaatschap en je voornemen om je kennis te delen.

Wat is van wat jij bezit je favoriete hardware? Het mijne op het moment het goedkoopste dat ik ooit kocht: de Teenage Engineering Pocket Operator PO-12 'Rhytm'. Geweldige bass drum die aan te passen is a la een 808.
 
Back
Top