Hallo, ik ben Linh!

luluzero

Animistic Beliefs
Lid sinds
24 Maart 2017
Berichten
70
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje te loeren en vond het hoog tijd om mij eens voor te stellen haha! Mijn naam is Linh en ik kom uit Capelle aan den Ijssel. (Vlakbij Rotterdam)

Ik heb altijd een grote interesse gehad in muziek en vond het altijd leuk om te zingen. Zelf muziek maken begon met gitaar spelen en opnemen in Garageband. Later kwam mijn liefde voor elektronische muziek opbloeien, maar heb hier niet veel mee gedaan in de praktijk.

Via mijn vriend ben ik in aanraking gekomen met MASK bij Niels (Falafelbiels) en ben ik drums gaan knutselen en solderen. Hij is de Eurorack/Synth addict :dubbel:! Hij speelde ook af en toe bij de Noodlebar evenementen van Dennis (Mono-poly) met zijn Eurorack Modular en drumcomputer. Het leek mij ook erg tof om een keer mee te doen, Dus hebben wij een keer samen gespeeld bij het Eendrachtsfestival. Zo ben ik erin gerold!

Een jaar later (2015) werden wij voor een residency gevraagd bij Isotoop in Transportbedrijf Rotterdam en zijn wij onderdeel geworden van Noodlebar Soundsystem. Van het een kwam het ander en nu spelen wij regelmatig live en dat vind ik heel tof!

Ondertussen heb ik mijn eigen Eurorack case en modules en ben ik lekker zelf aan het friemelen.

Ik luister veel verschillende dingen, maar kan erg genieten van Acid Techno en Electro.

Op fora ben ik vaak alleen maar aan het lezen en reageer ik zelden, Maar wil hier verandering in brengen haha. :engel:

Oké doei!
 
Last edited by a moderator:
super cool dat je je hebt aangemeld,
wat doe je live? live ingespeelt of live afgespeelt?

klinkt heerlijk in iedergeval.

Ik ben benieuwd naar nieuwe dingen van je om te luisteren.

stuur me maar een privee berichtje als je iets van mij wilt horen.

groetjes en ga zo door,

LSD'nX
 
post even als er weer een noodlebar is Toch een keer de moeite nemen om te komen luisteren. Zijn al jaren bezig volgens mij daar in r'dam. Moet me schamen dat ik op 20km afstand woon en nog niet de moeite heb genomen een performance bij te wonen. Welkom iig
 
Heey! Thanks voor de reply. LSDnX

Ik improviseer alles ter plekke met onze gear. Lijstje ervan kan je vinden bij de track. Blij om te horen dat je het tof vindt!

Ik wil zeker wat van jou horen. Ik stuur je nog een bericht. Of als je eerder bent dan mij; Stuur me maar via pb!

Cheers!
 
post even als er weer een noodlebar is Toch een keer de moeite nemen om te komen luisteren. Zijn al jaren bezig volgens mij daar in r'dam. Moet me schamen dat ik op 20km afstand woon en nog niet de moeite heb genomen een performance bij te wonen. Welkom iig


Er is binnenkort weer een! Op 27 Mei in Wunderbar (WORM): https://www.facebook.com/events/673161196222337/

Moet het zelf helaas missen, omdat ik in Azië zit. :( Het is zeker de moeite waard om te checken! Dus ga gezellig langs:biertje:
 
Back
Top