Drum & Bass ?

murphi

Ouwe rot
Lid sinds
20 juli 2001
Berichten
708
Doet hier niemand aan Drum&Bass ???

Of vinden jullie dat D&B niet geschikt is voor live werk ?
Ik vind persoonlijk de meeste D&B liveacts nogal saai (tenzij ze live instrumenten gebruiken)

[edit] Moet eigenlijk naar de post welke muziek wie maakt [/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Yep, je hebt gelijk, het is wel leuk om eens te weten wat voor muziek iedereen een beetje maakt!

Voornamelijk maar ik Trance en Ambient en retro house (house uit de jaren 1989-1991) maar drum & bass en jungle maak ik ook wel eens, klinkt ook heel lekker....

Maak je de drum patterens helemaal zelf of gebruik je sampels?
(zelf gebruik in nooit sampels enkel voor stemmen)

Vrgr, Peter.
;)
 
Wij gebruiken samples wel ooit om monofone synths 'polyfoon' te maken. (909, ATC-1, 303). Heel zelden trouwens.
 
Drum 'n Bass live

Drum 'n Bass live

Even voor de duidelijkheid.. Al maak je duitse Schlagermuziek.. je bent per definitie welkom !

De drum 'n bass act die ik ooit live heb gezien.. was een beetje nép live. Cubase .. vette sampler.. en dan een echte drummer mee laten drummen.

Okee.. twee saxofonisten en een zanger (met space echo) voegen dan inderdaad wel wat toe, maar dan zie ik persoonlijk liever een DJ die er beats onder mixt.. of gewoon écht een goeie drummer.

Maar aan de andere kant.. wat weet ik nou van Drum 'n Bass. :p

Misschien wel op zijn plaats: Hoe treedt jij live op.. of wat stel je je er bij voor ?
 
wat beatz en breakz

wat beatz en breakz

ja definitie van drumm & bass is groot als je kijkt van goldie tot aan aphex twin toe
 
Back
Top