ikke ook ff voorstellen!

nix, ben een n00b snap niet van wat hier wordt besproken en zo, maar kijkt me wel leuk om hier rond te kijken.

ben net een week internet, vandaar

Ik zie dat je al flink aan het inslaan bent geweest, je bent vast wel benieuwd wat al die knopjes nou doen ;)

Gear List: mixer: 2x Yamaha promix01. monitoring: Spirit absolute 2. Samplers: Akai: S3200 en de Roland S200. Synths: Roland: D50, Alpha Juno 2, JD800, JV1080, D110, U110, Yamaha: TX81z en de TX7, Korg: E tribe en de Karma. Novation: Super nova II rack. Drums: Roland TR909. Effects: Behringer: Ultrafex II en de Autocom compressor, D&R: Analog reverb, Vestafire: RV01 analog reverb Ibanez: AD202 Analog flanger en delay. Software: Cubase, Logic, Nuendo, Wavelab, Cooledit, Sound forge, Protools en div softsynths, softsamplers en VST plug-ins. CPU AMD 900 Mhz, 1040 mb, 1x 10 GB & 1x 20 GB HD, 250 zip en CD-R 12x8x32. Recording: Fostex: VF-16 (80 GB HD), Philips: CD recorder , DCC en DAT. Sony: MD, Aiwa: Tape deck Computer: Lexicon Core2. 4 in 8 uit. Analoog, digitaal en optical, Echo Gina. microphones: Shure sm58, AKGc1000 en Samson c100. DJ Gear: 2x Vestax PDX2000 Draaitafels en Vestax PCV003 mixer.
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Mijn naam schrijf je aan elkaar voor de goede orde........

zeg meneer Bam, hier doen we een beetje aardig tegen elkaar, ik vind zo'n reactie niet echt gepast voor iemand die net iets langer als n jaar hier komt kijken.
 
Oh, en die 909, ik zal je matsen, ik geef er net zoveel voor als ie jou gekost heeft :D
 
Dit onderwerp is al eerder gevoerd. gebruik even je zoekfunctie. Ik gooi deze op slot.

;)
 
Welkom. Kijk wel uit voor anderen die zich voor jou uitgeven. Verander je password even van bambamstudio naar "TWE%@tr5W", dat is safer!
:slotje:
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
das 250 gulden, heb gehoord dat ie niets meer waard is......toch?

Daarom, mats ik je, omdat ik een gratis kabeltje van je gekregen heb ooit.
 
Omdat je je zo gepasseerd voelde alsnog een welgemeend

WELKOM BAMBAM!

:D

(aardig hè, newbies...)
 
welkom, hij die de TR909 alleen als midi module gebruikt.8o)
 
eeej welkom bambam 8o)
 
Back
Top