X

ikke ook ff voorstellen!

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

ikke ook ff voorstellen!

Hallo allemaal!

Ook ik wil me ff voorstellen:

Mijn naam is Marc van den Hurk, 31 jaar jong en woon in Eindhoven.

Ik heb een muziekproductie studio en ben werkzaam bij een muziekwinkel in Eindhoven, Musicplayer.

Verder ben in shopmanager bij europeanmusician.com, een online e-commerce shop voor muziekinstumenten. Ik zorg hier voor de nieuwe producten in de shop, en ben het aanspreekpunt voor importeurs ed.

In mijn studio produceer ik oa: pop, dance r&b en Hiphop. Met dance vooral remixen en help nieuwkomers op het gebied van produceren een beetje op weg.

ff wat urletjes:

Studio: www.bambamstudio.com
    Winkel: www.musicplayer.nl
    Shop: www.europeanmusician.com

Wees gegroet!

Marc van den Hurk.
    Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

welkom! ik hoop dat je t naar je zin zal hebben op ons mooie forum!

ok. sorry.
    All rhythm evolves around the kick...
    Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Comment

Ah, nog iemand uit Eindhoven

Welke spulletjes heb je allemaal?

Hehehehe LOL

Comment

Nemen de Brabanders het forum over ofzo???
        If the world didn't suck, we'd all fall off..

Comment

groeten aan pebbles.....
          Legal Notice
          This transmission (including any attachments) is intended solely for the use of the addressee(s) and may contain confidential information including trade secrets which are privileged, confidential, exempt from disclosure under applicable law and/or subject to copyright. If you are not an intended recipient, any use, disclosure, distribution, reproduction, review or copying (either whole or partial) is unauthorized and may be unlawful. This text is susceptible to alteration and their integrity cannot be guaranteed. Dekzster and/or any of its subsidiaries shall not be liable for this text if modified or falsified. Thank you.

Comment

hartelijk welkom, Enjoy....

Comment

n0g veel plezier hierz0!

Comment

Ah Marc nu valt het kwartje!

Vroeg me al af of ik je niet ergens eerder had gezien (adhv de DSF meeting fotos), en dat was dus
                bij het afhalen van mijn Triton op de Grote Berg paar jaar geleden.. je was wat zooi uit een busje aan het
                laden en riep me nog ff na dat dat het met die Triton wel zou lukken

Knaller
                visit: http://www.lessismorecordings.com

Comment

Comment

dank je Pjotr G voor het naar boven halen dan deze oude thread.............

maar wel geschiedenis, was mijn eerste thread op het synthforum.
                    Certified MoogPro by Moog Music inc. - Founder of www.gearjunkies.com- Teacher at www.bambamopleidingen.nl - Main website www.bambamstudio.nl

Comment

Lache en europeanmusician zie het soms om mn scherm erg mooi z'n stukje synthforum history

Comment

Volgens mij idd een hele oude thread. Ik zal dat je al 3220 berichten had geplaatst. Dan zou je toch bij de meeste DSF'ers wel bekend moeten zijn.
                        De wereld in foto's ...
                        MadPlanetEarth.com

Comment

Welkom BamBam .... Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben ...

Greetz Bart !

Comment

Welkom Bambam! Ohw...ennuh voordat je allerlei vragen gaat posten... Gebruik dan eerst even de zoekfunktie... je vindt deze rechtsboven in de menubalk

Soundcloud:soundcloud.com/almeros | Website: almeros.com | Twitter: twitter.com/almeros

Comment

welkom nieuweling
                              Vroeger rocks!
                              klik hier voor mijn gearlist

Comment

weest welkom vreemdeling

Da Goose Music Mastering: http://www.dagoosemusic.nl

Dedicated analog mastering-studio in the Rotterdam area

Comment

Welkom, er is een foutje met je berichtenteller. Misschien moet een mod dat ff weer veranderen op 1

Comment

Wie bent u, wat wilt u? En wat denkt u hier toe te voegen?
                                    mijn tracks

Comment

nix, ben een n00b snap niet van wat hier wordt besproken en zo, maar kijkt me wel leuk om hier rond te kijken.

ben net een week internet, vandaar

Comment

Welkom bam bam !

Leuke naam.
                                        We Can't Dance - the Dutch tribute to Genesis | Website | Twitter | Facebook | Soundcloud |
                                        Ning

Comment

Working...
                                        X