even voorstellen:

Imipolex

switchboard operator
Lid sinds
10 september 2001
Berichten
1.360
Locatie
Rotterdam
hallo,
even voorstellen: mijn naam is danny, mijn 'band' heet Imipolex (kleine test: wie weet wat dit is?) Ik heb een kleine verzameling analogica, niets aardverschuivends:
Roland SH101, TR 606, een EH-minisynt, een Kawai F-100, een Jen SX-1000, een Firstman SQ-01 sequencer/synth (wie heeft hier weleens van gehoord?) een casio SK1, en nog wat klein spul. Ik ben allerlei spul aan het bouwen, aan het modificeren of ombouwen. bv. een 'controller' voor een Kraakdoos, een circuit-bent Speak&Spell... Ben begonnen alles zoveel mogelijk modulair te maken, en ga modules sparen: no.1 is een MOTM suboctaaf-multiplexer, waanzinnig geluid...
Je kan mijn muziek horen op: stage.vitaminic.nl/imipolex/
Eerlijk gezegd heb ik het een beetje gehad met Dance, etc... Ik maak het graag, maar iedereen doet dat tegenwoordig, en anderen kunnen het vast beter... Ik ben bovenstaand arsenaal aan het bouwen om iets nieuws te gaan doen, iets experimentelers, zeg maar 60-ies retro-futuristische muziek, ofzo... pffh. Hoe dan ook, al mijn spul is door mijzelf gemodificeerd, mijn 606 is twee keer zo groot en heeft 23 extra schakelaars en pots!!! Howz' about that?
Groeten,
Danny
 
Hebbie ie pictures van je 606 en of specs....
Misschien dat ik de mijne ook wel wil later ombouwen!
 
Ik heb een prchtig PDF-je dat ik je wel kan mailen, iemand had het ook ergens bij zijn pagina op het web geparkeerd, maar die is verdwenen, dus. Ik wil zo'n ding best nog eens 'modden', maar dat kost dan 1000 gulden en duurt een jaar... Ik zit niet te springen om al dat zenuwslopende priegelwerk nog een keer te doen als je begrijpt wat ik bedoel. Als je een beetje kan solderen en weerstanden en condensatoren uit elkaar kunt houden kun je het zelf doen.
Doei
Danny
 
Stuur het maar op naar mij en dan plaats ik het op onze website. Dan kun je hier een link daarnaar toe zetten in deze post.

JohnnyBusca@tonyblack.org
 
hey danny
je hebt het gevonden
welkom !

mijn 606 ligt ondertussen al bijna een jaar in frankrijk omgebouwd te worden
,maarja die komt wel weer een keer
 
Hier kun je het PDF-je vinden.

Het ziet er interessant uit. Ik ben erg nieuwsgierig naar een track met alleen je gemodde 606...

http://www.tonyblack.org/manuals/606mod.pdf

Pictures zijn natuurlijk ook nog welkom...
 
welkom,laat een keer als je wil een paar goeie foto,s zien van
al je mods.Heb je zelf al iets gedaan met een MT32 ? Niet dat
ik er een heb maar om te leren modde zijn goedkoop en veel
van gemaakt
 
hee daar,
sorry dat ik zolang niets heb laten horen, bedankt voor de reakties. veel gesoldeerd de laatste tijd, een filter gebouwd, maar die werkt nog niet helemaal, hoe dan ook; plaatjes van de mods op de 606 heb ik niet, ik was allang blij dat ik 'm nog dicht kreeg! je kunt wel fotootjes zien op: http://www.physicsenterprises.andrews.edu/diy_archive/synth_diy.html
(Danny Bosten)
De track met alleen de 606 is ook nog niet helemaal af.
een MT32 heb ik niet.... Tijd ook nauwelijks: Ik heb nog liggen: een EH-Mini synth die in een nieuwe kas moet, 5 printplaatjes van Oakley sound modules, een Doepfer MTC die op van alles aangesloten moet worden, etc...
groeten
 
hehehehehe freaks r' us

:D

en die laatste 2 weer niet

kan iemand vertellen wie er niet in het rijtje thuis hoort en waarom ?

;) :D
 
Beter!

Een MTC! Wat ga je via midi aansturen? Je wasmachine? Je lichten! Vet!

mtc64.gif
 
Back
Top