Nieuw? nee, gewoon lui

Plopxl

Ingeburgerd
Lid sinds
28 december 2010
Berichten
38
Na een jaar of zes alleen maar gelezen te hebben toch maar eens mee gaan doen met de pret. In het echte leven heet ik Rickert Blokhuis en rond het jaar 2000 begonnen met muziek maken op een PC met een Terratec EWS 64XL, tot op de dag van vandaag volgens mij de meest gebruikersonvriendelijk geluidskaart die er bestaat maar hij had wel de vette mogelijkheid om een Waldorf Microwave PC als extentie eraan te hangen (nooit gehad maar het kon!).
Gelukkig vrij snel naar outboard gegaan met een Yamaha RM1X als sequencer en wat spul van Korg, DSI en Novation voor de rest van de geluiden.
Ongeveer vier jaar geleden ook begonnen met mijn eerste DIY project, een sequenser van Voice of Saturn. Dat was samen met een Doepfer A-111-5 mijn eerste voorzichtige stap in de modulaire synth wereld, ik heb ook wel een MS20 controller maar die telt niet vind ik. Uiteindelijk die sequencer niet veel gebruikt omdat ik het Silent way project (via synthforum) tegenkwam en nu staat hier een ES-1 de CV dingetjes te doen.
Na dingen als een X0Xb0X SammishSid en Meeblib kit ben ik begonnen met zelf onderdelen te soursen en tegenwoordig koop ik eigenlijk alleen nog de PCB's en frontpanels maar hoop dat in de toekomst ook zelf te maken. Ik heb al een kolomboor dus op de goede weg.
Om toch de kosten een beetje binnen de perken te houden maak ik sinds een tijdje meerdere modulles van hetzelfde type en verkoop ze weer door. Ook zit ik eraan te denken projecten als de TTSH voor andere in elkaar te zetten maar eers een voor mezelf :D
Maar genoeg hier rondgehangen, tijd om fotootjes te posten in de 2013 afgebouwd draad:walker:
 
Laatst gewijzigd:
welkom, ben benieuwd naar de foto's
 
Thnx en er staan nu een paar foto's in de 2013 afgebouwd draad. Maar ik moet eigenlijk wat foto's met een goeie camera nemen, met een iPhone ziet alles er toch wel brak uit.
 
Hahaha, laat Casio dat maar niet horen.

casio_vl-1_2.jpg
 
Back
Top