omdat ik m enog niet vorgesteld had

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
hallo ik ga onder de naam matt second door muziekland

een kort currcllcium
op me 5de begon ikmet blokfluit
opme 6de met drummen ..eerst bijeen drumband en later uitgebreid les gehad in concertslagwerk en popdrummen

toen de gravis ultrasound max uitkwamheb ik die meteen aangeschaft en ben gestart met tracker muziek in DOS.
toen ik zo'n 2 en een half jaar geleden goedkoop een TB-303 kon kopen is het hardware kopen gestart en sindsdien ben meer met midi gaan doen en heb ik meer en meer spullen gekocht en nu benik waar ik nu ben zal ikmaar zeggen
ik heb afgelopen jaar een track uitgebracht samenmet een vriend van me op XS Recordings, een sub label van Smitten (Londen)
 
Hallo,

Me = new too

Levens traject:
7 jaar - BBC Demos met chip muziek
10 jaar - Atari ST Mod Tracker
13 jaar - PC Fast Tracker (II)
19 jaar - Eerste release(je) op verzamel CD
20 jaar - Met midi klooien

Favo bakken: Any Moog, SID chip, Alpha Juno, 101, RD-x00 (ultieme piano)
Favo artiesten: T.Power, DJ Shadow, Acen, Photek
Favo stijlen: D'n'B, Old Skool Rave, Nu Skool Breakz, 2-Step

Tof: Gainax, sinus bassen, oordopjes, PSX, KFC, C/C++, Jennifer Renton
Niet tof: Bush Jr., eentonige shit, Pamela Anderson, Starmaker, Rooie bietjes

Bye,
Breed
 
Even voorstellen kan nooit kwaad..

Even voorstellen kan nooit kwaad..

CraZ.. dat ben ik dus. Momenteel de helft van TonyBlack, waarin ik samen met JohnnyBusca live rauwe acid techno ter wereld breng.

Het begon allemaal wat braver.. er stond altijd wel een piano in huis, en rond mijn 6e levensjaar begon dat ding me te interesseren. Inmiddels in totaal zo'n 15 jaar pianoles achter de rug.. en aardig thuis in toetsenland. Naast mijn studie gewerkt als pianist in restaurants en kroegen, en toetsen (en zang.. hehe) gedaan in een tweetal bandjes.

Via eindeloze discussies over synths, filters en analoge bakken op mijn werk in contact gekomen met JohnnyBusca, die als TonyBlack al een tijdje bezig was. Wat ideëen uitgewisseld, veel bier gedronken, samen muziek gemaakt, nog meer bier gedronken.. en uiteindelijk samen het podium beklommen op het 'Jannarok' festival in Diepenheim (waar het bier ook weer rijkelijk vloeide.. en twee engeltjes in innige omhelzing in een hoekje ons optreden volgden).

Inmiddels zijn we aardig op dreef.. en hebben we een heel eigen stijl weten te creëren. Helaas nog niet zo bekend in 'het circuit', maar daar wordt aan gewerkt !

Aciiiiiid !!!
 
Last edited by a moderator:
Jongens, hebben jullie ook muziek online staan? ;)
 
Back
Top