Hallo..

verwachtte je een reactie? post anders een track in het tracksforum.

Heb ik gedaan hoor! Was dus alleen even met vakantie van het forum.. :-)

eh, mijn ervaring is dat reacties niet altijd direct per omgaande komen, aan het aantal gelezen bericht kan je zien dat je niet echt in een keer in de vergetelheid raakt.

Soms heb ik wat last van zelfkritiek en dan zou ik mijzelf het liefst helemaal van het internet willen wissen! :S

welkom. welke vst's gebruik je?

Allemaal freeware. O.a. via homerecording.be en kvraudio.com en heel soms kom ik hier ook weleens een VSTtje tegen.

om je commentaar te geven op je nummer (het nummertje "hardcore?" dat is de enige die nog op je site staat): ik denk dat er wel interessantere muziekstijlen zijn voor jou. ik snap best dat je hardcore misschien leuk vind om te horen, maar het lijkt mij dat er stijlen zijn waar je je fantasie beter op kan botvieren (ja, dit is een compliment geformuleerd als vernietigende kritiek). ik luister ook wel hardcore, maar het is niet de meest uitdagende muziekstijl om te maken, en gezien je enige ervaring hebt met klassieke piano zou ik zeggen ga eens kijken naar stijlen die je meer vrijheid geven. en, dat gezegd hebbende, als je geluidskaart een midi connectie heeft, hang je digitale piano er aan. volgens mij kunnen daar goeie dingen van komen. ow, enne.... welkom :)

Mijn geluidskaart heeft helaas (nog) geen midi. Gebruik een onboard kaart. M'n pianootje (Hammond) heeft wel midi, dus misschien komt het er nog van. Vaak vogel ik melodietjes uit op de piano, en zet ik het daarna in een trackeditor. Ik heb inmiddels 19 muziekjes gemaakt, in allerlei stijlen en ik had gewoon zin iets hardcore-achtigs te doen. Gezien de reacties is het dus niet echt hardcore geworden :-D Meestal kan ik trouwens, zodra een liedje klaar is, 't helemaal niet meer verdragen! :S En haal ik 't weer offline...
 
Laatst gewijzigd:
Maar eens even mijn eerste bericht in dit forum opgezocht... Het is alweer een tijdje geleden!

Veel geoefend in de afgelopen jaren en veel tips hier op het forum gekregen.

Dank daarvoor!

Ik vind echter dat er een tijd is aangebroken dat ik het forum verlaat.
Het afgelopen jaar heb ik mij vaker voorgenomen niet meer te posten.
En het toch nog een aantal keren geprobeerd... Maar de lol is er vanaf.
Wat jammer is, want zo groot is mijn 'publiekje' ook weer niet..

Ik ben benieuwd wat er nog op mijn pad komt en of ik over een tijdje nog muziek maak! :-D

Ook zit ik over een naamsverandering na te denken......

Het ga jullie goed.
Scepticist
 
Laatst gewijzigd:
We hebben het er via PB al even over gehad. Jammer dat je deze beslissing hebt genomen (en ik ben het er ook niet mee eens trouwens :)) maar mocht je je in de toekomst bedenken, we zien je graag terug.
 
Hohoho beste Scep!
Even vakantie nemen hier op het forum mag maar je moet niet voor altijd wegblijven hoor :beard:.
Als je naar je muziekjes luistert van in je beginpriode tegenover nu, zit er aardig wat evolutie in.
Je hebt trouwens een onnavolgbare "Scep-style" ontwikkeld die ondertussen heel herkenbaar is geworden.
Niet iedereen hier kan zoiets zeggen ;).
Doe het wat rustiger aan maar verdwijnen is zeker niet niet nodig en zou trouwens heel erg zonde zijn!

Cheers,
Exo. :mega:
 
Hey scepticist,

Ik heb pas nu (door je laatste post) je muziekjes ontdekt en ben er met veel plezier naar aan het luisteren.
Het zijn mijn zaken niet, maar trek gewoon je internetstekker er eens voor een week of 2 uit, kan wonderen doen man!
Of zoals jij het zo mooi zegt:

"All we have to do is go with the flow,
we're trying hard to let loose,
all the things that bother us.
And we go out and let it go,
and we go out and let it flow"
 
Zo.... De vakantie zit r weer op... :koffie:

Ik heb ook een naamverandering aangevraagd. Omdat ik vaak met nieuwe experimentjes op het internet bezig ben, begon mijn vorige "artiestennaam" me vreselijk te vervelen...

Dus een nieuwe start!

Ik heb niet stilgezeten de afgelopen maanden. Maar ik zal het tracks-subforum maar niet vol gaan spammen met al die deuntjes.. :-)

https://www.reverbnation.com/bohemen

:W Groet!
 
Dank! Al ben ik het forummen wel n beetje ontwend geraakt.. :D

:W Cheers
 
VAKANTIE!!!!! :D

Ik vind dat ik teveel tijd en energie kwijt ben aan mijn muziekhobby... Dus neem ik weer even afstand.
En ga ook nadenken wat ik er verder nog mee ga doen.

Dank tot zover voor het luisteren en de feedback! :-)

:)
 
Helemaal zeker ben ik er nog niet van, maar het lijkt of ik over m'n dipje heen ben... ;-)

:biertje:
 
Back
Top