Mo Ichi Do - New

Moichido

Nieuwkomer
Lid sinds
28 november 2008
Berichten
6
Hallo iedereen,

Mijn naam is Moichido, sinds 1999 aan de slag met hoofdzakelijk software/ DAW's.
In 2004 en 2006 cd-releases gedaan voor oa Anti-Lounge label (Haagsch), en sinds kort mijn eerste vinyl release op een nieuw label genaamd Obscur.
In 2007 heb ik opgetreden (liveset) op het State-X Festival in Den Haag (2 uurtjes voor Aphex Twin).. die ik overigens helaas niet ben tegengekomen in de wandelgangen.
Qua stijlen die ik tof vind en produceer is het niet echt te definieren in een hokje. Ik hou ziozo niet van hokjes, te weinig bewegingsruimte. ;)
Voor mij zijn er maar 2 soorten muziek: goeie muziek en slechte muziek.
Maar als we het dan toch over genres moeten hebben waar ik t liefst naar luister en refereer dan moet je denken aan alles van electronica tot industrial hardcore breakbeats...van Kettel tot Dj Hidden
Waar ik niet van hou is koude regen op de fiets en Goa Psy-Trance ..daar wordt ik moody van....:erm:

Cheers,

Moichido :peukie:
 
die goa psytrance feesten worden vaak buiten met mooi weer gehouden hoor...

:D


Enfin,... welkom hier Moichido !

:biertje:

attachment.php
 

Attachments

  • no smoke!.bmp
    1,1 KB · Bekeken: 42
beetje jammer, maar welkom ;)

Ai.. de Goa hoek is represented zie ik.
Heb veel vrienden die er helemaal gek op zijn en al meerdere (verhitte) discussies gehad waarom wel waarom niet etc...het raakt me simpelweg gewoon niet (idem met minimal)...no hard feelings. iig zinloos om daar een discussie over aan te gaan..

Anyhow..Tnx voor het warme onthaal..*D
 
Back
Top