Ontwikkelingen Synthforum - We gaan naar een nieuw platform

Ik ben al blij dat het synthforum nog steeds een 'traditioneel' forum is en niet een facebook groep, discord,...

Geen idee of de bestaande berichten ook migreren naar het nieuwe forum? In al die jaren is er hier veel informatie uitgewisseld.
Enfin, ik vermoed dat we dat terzijnertijd wel zullen vernemen.

Alvast succes gewenst aan de techneuten achter de schermen.
 
Geen idee of de bestaande berichten ook migreren naar het nieuwe forum? In al die jaren is er hier veel informatie uitgewisseld.
Enfin, ik vermoed dat we dat terzijnertijd wel zullen vernemen.
Een antwoord op jouw vraag:

We hebben ondertussen geleerd dat het importeren meer dan 7 uur duurt.
 
Woodworking.nl ben ik nog steeds lid van vanwege m'n meubelmaken van vroeger, prima site dus als synthforum zoiets wordt :okdan:
 
Vooralsnog proberen we de huidige site voor een groot deel te benaderen om de overstap in het gebruik zo klein mogelijk te maken. In de toekomst is er van alles mogelijk.,


Kijk eens naar https://www.sequencer.de/synthesizer/

Ik vroeg me ook af of er ook meer mogelijk heden komt via RSS feeds berichten binnen te kunnen krijgen(of iets vergelijkbaars) of is dit al mogelijk ?
Zo dat ik berichten binnen kan krijgen via me telefoon(iPhone) topics bij kan houden om op de hoogte kunnen blijven.
Nu moet ik elke keer handmatig kijken of er berichten binnen zijn.
via deze url.
Verder ben ik super tevreden over dit forum hoe jullie je zaken hebben aan gepakt daar mag je best trots op zijn!
Ik zit namelijk liever hier dan al die sociale media platform eigenlijk is dit natuurlijk ook een vorm van sociale media natuurlijk alleen bestond dit veel eerder dan huidige sociale media!
Ik zou best een steentje bij willen dragen om dit platform sterker en groter te willen maken zo dat meer mensen ons kunnen bereiken en dat op een positieve manier!

bedankt!
Een trotse forum gebruiker die veel plezier hier aan heeft beleefd en geleerd!
 
Succes met de migraties. Als jullie testers nodig hebben wil ik mij beschikbaar stellen.
Ik als Apple gebruiker wil ik bij deze me beschikbaar stellen als er iets getest moet worden voor eventuele feedback!
 
Mag ik even zeuren, want het is niet zo heel belangrijk, maar toch. Komt er misschien een mogelijkheid dat gebruikers die geen eigen avatar hebben automatisch eentje krijgen? Het voegt iets toe, denk ik, want je ziet door het plaatje in één oogopslag wie iets zegt. Als iemand geen eigen plaatje kiest, zoals het nu is, het ziet er ook niet uit, imo.
 
Erg mooi om te zien dat jullie je rol constant serieus blijven vervullen :okdan: Er zit veel eigen tijd in. Hopelijk gaat de migratie voorspoedig en kunnen alle leden straks ook positief zijn in de vorm van opbouwende kritiek als zaken nog niet helemaal werken zoals je het liefst zou willen. Alles komt uiteindelijk goed :engel:.
 
De eerste tests zijn relatief zeer positief. Het import proces heeft zelfs een auto resume optie, wat mooi is. We hebben ondertussen geleerd dat het importeren meer dan 7 uur duurt.

Oh dat is zeker positief ! Na al meerdere migraties is sommige oude data niet helemaal lekker meer. (praat uit ervaring) 7 uur valt mij nog mee met zo'n backlog. Nou ik ben benieuwd !
 
Dank jullie wel voor het vele werk en....tot 7 Dec. Misschien komt Sint met (Z)Piet nog langs.....:okdan:
:baco::doei:
 
Hulde :halleluja En ook een mooi symbolisch moment voor de start van de migratie, zo op syntherklaasavond. :D Succes !! :mega:
 
Back
Top