Staat van het forum op dit moment

Hier, wegens toch heel vroeg wakker in deze LockDown Lite, enkele tests gedaan :

MacOSX Catalina :

- Safari : gn icoontjes
- Chrome : gn icoontjes
- Firefox : gn icoontjes

Win 10 pro :

- New Edge : gn icoontjes
- Chrome : laad site zelfs volledig raar (html in flarden, zeg maar)
- Firefox : ok

iPad Pro :

- Alle browsers ok. (Safari, Chrome, Firefox, Opera)
Bij Chrome soms even herladen nodig maar werkt wel.

Maar dit is de laatste tijd niet enkel dit forum of website.
In de "thuiswerk" periode krijg ik dagelijks meldingen dat men bepaalde sites niet kan ophalen via hun thuis computer (of laptop van het werk).
En mocht het dan nog allemaal "om te kunnen werken" zijn, nope. Men belt zelfs voor : "ik kan niet op HLN ea".

Ik vrees dat de webstandaards misschien een beetje te snel evolueren ?
 
Misschien dat een Ctrl f5 of command f5 werkt. Ik had een paar goeie refreshes nodig om de icoontjes terug te krijgen, dus ik denk dat het vooral het overmatig cachen van de browser is.
 
Yep, idem hier.
Ter info : cache uitschakelen is geen optie.
Nog bizarder : via 4G (hotspot telefoon of tethering zoals dat heet) werkt het in de meeste browsers wel. Leg dat eens uit ???
 
Volledige cache uitschakelen of leegmaken is niet nodig. Soms heeft een browser wat extra motivatie nodig om eea opnieuw op te halen ipv de cache te gebruiken. Een normale F5 zorgt daar niet voor. Een ctrl/command F5 vaak wel. Wat je ook nog kan proberen is een F5 terwijl je developer tools open hebt (rechtermuisknop, developer tools openen).
 
Op iPhone alles ook weer ok :okdan:
 
Fijn, ctrl+F5 heeft hier de icoontjes weer terug gebracht:okdan:
 
Ik zou even wegblijven bij "dark mode". Ik heb 'm laatst zelf aangezet (nieuwsgierig) en toen kwam ik in de forumhel terecht.. :duivels:
 
Ik heb er geen zicht op, maar volgens mij wordt er hard gewerkt in de vrije uurtjes!! Hartelijk bedankt :halleluja

Wordt inderdaad hard gewerkt, soms ook buiten de vrije uurtjes..;) Allemaal voor de goede zaak, het hogere doel: De Synth :luv:
 
Win10 met FF hier, en geen enkel probleem op het forum.
Dank voor uwen inzet voor het on-air houden van mss wel het mooiste stukje i-net op deesch aard ! :okdan::halleluja
 
Back
Top