Ishi is onze nieuwe moderator

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Beste leden,

Met blijdschap geven wij kennis van de aanstelling van onze nieuwe moderator. Zijn naam is Ishi, 46 jaar oud en sinds enkele jaren opnieuw in de ban van de synth en synthese. ishi omschrijft het zelf als volgt:

"Ooit gegrepen door de schoonheid en raarheid van klanken en akoestiek. Dat heeft me nooit meer losgelaten. Muzikaal opgeleid op viool en met (koor)zang. Later de mogelijkheden van geluidssynthese ontdekt. In mijn studietijd veel muziek gemaakt en samengespeeld. Daarna het muziek maken vanwege drukte rond werk en gezin beperkt tot alleen de akoestische instrumenten. Een paar jaar geleden de synths weer van zolder gehaald en vol verbazing rondgekeken hoe de wereld op dat vlak verder was gegaan. Wat cursussen gevolgd, oa. bij de Willem Twee-studio's. En daar met de ModLab-club ook met SDIY aan de slag gegaan."

Namens het mod-team wens ik Ishi veel plezier in zijn nieuwe rol.

Tevens wil ik van de gelegenheid gebruik maken het vertrek van debob aan te kondigen. Dank voor je hulp en inzet in de afgelopen 5 jaren.
 
ishi : Zag gisteren al bij je naam 'moderator' staan, dat gaf het al een beetje weg. ;) Veel plezier en ik hoop dat we met z'n allen niet teveel zeuren en klieren zodat je niet steeds als een :smeris: hoeft op te treden. :biertje:
 
Succes! :okdan:
 
Dank allemaal. Ik ga mijn best doen. :okdan:

En stiekem hoop ik dat ik deze smiley: :beard: , eindelijk ook eens kan gaan gebruiken.. :duivels:
 
ishi : bedankt voor je bereidheid om dit zooitje ongeregeld binnen de lijnen te houden en ik hoop dat we je het niet al te moeilijk gaan maken :okdan:
debob : bedankt voor jouw inzet. Gelukkig voor jou is Ichi nu debok :walker:
 
Yow bobbo,
Bedankt voor je jaren lange inzet.
Zelden zo'n fanatieke en rechtvaardige moderator met echt hart voor de zaak meegemaakt.
Elk moment van de dag konden we op je geweldige inzicht vertrouwen.

In ieder geval mag je nu bijvoegen bij de schare exmods die genieten van de riante afscheids-premie .

ow ishi , ik hoop dat er voor jou nog een paar pakjes paracetamol bij de apotheek te krijgen is ;)
 
Back
Top