Waarschuwing: Synthforum gehackt

Ik heb vandaag wel even gemerkt dat ik niet meer op de site kon inloggen en dat de layout van site in de war was. Verder geen opvallende advertentie gezien.
 
Afgezien van je laatste vraag, denk ik dat het antwoord op de rest van je vragen ook handige info is voor de 'hackers'.. :-)

Als de informatie over waarom het niet nog een keer gaat gebeuren genoeg is voor hackers om het toch weer te laten gebeuren, is het duidelijk geen goede oplossing. :D
 
Ik weet niet wat ze gehacked hebben maar ik iig voor de zekerheid mijn password verandert.Dat is wat ze namelijk meestal opzoek naar zijn.
Hopelijk was het een white Hat hacker en geen black hat.:maffia:
 
Mevrouw Cipolletta (mevrouw Uitjes dacht ik) stuurde mij net een pdf met mijn synthforum password als naam, handug man. Ik heb de pdf maar even niet geopend, daar zullen mijn forumberichten wel in staan denk ik.

afzender:
Eleonora Cipolletta
pvbinessazg@outlook.com
 
Laatst gewijzigd:
Mevrouw Cipolletta (mevrouw Uitjes dacht ik) stuurde mij net een pdf met mijn synthforum password als naam, handug man. Ik heb de pdf maar even niet geopend, daar zullen mijn forumberichten wel in staan denk ik.
Als ze het forum in de gaten houdt, weet ze nu dankzij jou bericht ook dat haar mail goed ontvangen is.. :-)
 
Als ze het forum in de gaten houdt, weet ze nu dankzij jou bericht ook dat haar mail goed ontvangen is.. :-)

Daar dacht ik ook al aan, maar goed, het maakt het niet veel erger dan het al is. Ze kijken verder maar ff.
 
Hoor niks meer, maar wil het wel graag weten: Wat bedoelde je precies met die e-mail? Ik dacht dat er geen reden was om er van uit te gaan dat de wachtwoorden waren gelekt / decrypted waren.
 
Back
Top