Inspiran is de nieuwe technische man

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Wij zijn verheugd u te mogen aankondigen dat de vervanger van ons aller Copini inmiddels is begonnen aan zijn schone taak het forum technisch te beheren. Sinds gisteren is Inspiran onze nieuwe chef bezemkast en belast met feitelijk alles dat achter de schermen gebeurt, nodig is, wordt gewijzigd of opgelost. In de korte tijd dat hij deze verantwoordelijkheid officieel draagt, heeft hij al verschillende upgrade-issues kunnen verhelpen. Dat belooft wat mij betreft veel goeds.

Inspiran is in het dagelijks leven actief als Enterprise IT architect en hij geeft strategisch advies aan grote organisaties. Ik vermoed dat we de komende tijd wel goed zitten :).

Omdat de tweede technische man die we op het oog hadden zich door omstandigheden heeft moeten terugtrekken, zetten wij onze zoektocht voort naar iemand die Inspiran kan ondersteunen bij voorkomend technisch werk. Het zal in die rol met name gaan om de introductie en activatie van nieuwe functionaliteiten en alle zaken die met de voorkant van het forum te maken hebben.

Copini neemt de komende twee maanden de tijd om Inspiran volledig in te werken. Daarna gaat hij solo vliegen.

Hoe dan ook, we zijn erg blij dat Inspiran aan de slag is gegaan en ik wil hem bij deze dan ook van harte welkom heten in het ondersteunende team van Synthforum.
 
Laatst gewijzigd:
Welkom!
 
welkom:baco:
 
thx allen, we doen ons best :-)
 
Welkom Inspiran en hartelijk dank Copini!
Cute-baby-boy-kiss-to-heart.jpg
 
erg goed nieuws, veel succes Inspiran en Copini heel erg bedankt voor al je harde werk achter de schermen!
 
Back
Top