Je laatste 3 aankopen??

euro:
Ridrum TK9, TK01 en THC01.... met een airbase99 en deze modules erbij, ga ik niet meer wachten op de RD9.
Modcan Freq. Shifter en Phaser.... (van phasers kan je nooit genoeg hebbennnnnnnnn.........)

7 MU panels besteld....
2x combopanel: VCA2 (2x Q108 VCA achter een 1U panel)
combopanel S/H, Noise, Ringmodulator 1U
1U: Serge '73 VCF, Steiner Parker VCF, CGS31 digital noise + multiples (1x in, 2x uit)
2U: Mankato VCF
 
Geen fancy gear maar dit weekend een goede bureaustoel besteld (Herman miller aeron). Hopelijk maakt dit het wat aangenamer om in de studio te zitten.
 
Geen fancy gear maar dit weekend een goede bureaustoel besteld (Herman miller aeron). Hopelijk maakt dit het wat aangenamer om in de studio te zitten.

Slim! Ik heb een sta-tafel gekocht en dat maakt ook al een verschil. Ik zat overdag al heel veel en dan 's avonds ook nog bij het muziek maken. Nu wissel ik staan en zitten af.
 
Wat een heerlijke synth. Ben er erg blij mee. Ben benieuwd hoe hij jouw gaat bevallen.

Voor mij was het een impuls aankoop, kon er goedkoop aankomen en die (mini) oscilloscoop vond ik ook wel geinig.
​​​​​​Heb er nog weinig op gespeeld, dus kan nog niet oordelen of het een geweldige synth is maar mocht hij mij goed bevallen dat gaat mijn Jupiter 6 in de verkoop.
 
Slim! Ik heb een sta-tafel gekocht en dat maakt ook al een verschil. Ik zat overdag al heel veel en dan 's avonds ook nog bij het muziek maken. Nu wissel ik staan en zitten af.

Ja ik zit er ook het grootste deel van de week. Ik sluit ook niet uit dat een zit sta bureau er in de toekomst ook komt.
 
Een nieuwbouwwoning met straks een eigen studio 8)
Nu het huidige huis in de verkoop
 
Na ruim een jaar wachten is ie er dan,ik was al bijna vergeten dat ik hem besteld had de Motor Synth van Gamechanger,eerste indruk oerdegelijke machine, qua geluid weet ik het nog net niet moet er nog even aan wennen en ontdekken wat ik er uiteindelijk mee kan.
Wat me nu al tegenstaat is de hoeveelheid geluid ie produceert t is of je continu een fohn aan hebt staan en dat is dan maar alleen de koeling de servo motoren kunnen er ook wat van.
 
C1EE52F0-6517-427D-9C52-CB1D391D7D40.jpeg
Sealedvf14tubes,telefunkenu47
 

Attachments

  • EB89BFE6-025B-403C-B9B4-EBE0A61A0CA5.jpeg
    EB89BFE6-025B-403C-B9B4-EBE0A61A0CA5.jpeg
    45,5 KB · Bekeken: 92
  • 30376151-ABD4-4ACF-A050-0F5B0D79A60C.jpeg
    30376151-ABD4-4ACF-A050-0F5B0D79A60C.jpeg
    70,9 KB · Bekeken: 89
Donderdag komt mijn herstelde Alesis Masterlink terug tesamen met een paar nieuwe monitors: Yamaha HS8. Ben eens benieuwd naar de transparante klank en vlakke curve

:doei:
Danny
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top