Je laatste 3 aankopen??

Hoe klinkt ie? Ik lees daar regelmatig goede berichten over. The Glue heb ik al en ben daar erg enthousiast over. The Glue heeft ook de mogelijkheid tot parallelle compressie, dat heeft Townhouse niet.

Ik vind hem heel erg goed. Hij is vrij eenvoudig maar erg effectief om geluid dichterbij te halen, meer oompf te geven en luider te laten klinken zonder dat het geluid kapot gaat of modderig wordt. In de huidige sale is 'ie $39 (ex BTW) en met de code MEGA-SALE-20-OFF gaat er nog eens $20 vanaf.
 
Wat retro-plastic uit Italië. Bontempi van 8€ met analoge ritmesectie, en Farfisa van 15€. En een Boss DR550MKII voor beats onderweg richting zomervakantie.
 
nou heb ik t ook maanden tegen je gezegd hoe dik ie is he, maar je luistert slecht naar me
 
Behringer system 100 vca en multiples en roze kabeltjes die als oranje op internet staan. nu nog oranje kabeltjes denk ik, (en de rest van de fabriek) want van grijs word ik niet vrolijk :). En oranje staat misschien net iets beter bij grijs en de oranje inkepingen op sommige knopjes.
 
4ms Spectral Multiband Resonator
Make Noise Mimeophon
Xaox Odessa met Hel expander
Beatstep Pro
 
Behringer MS-1, IK Multimedia iRig Midi 2, Zoom B1Four Bass Multi Effect
 
nou heb ik t ook maanden tegen je gezegd hoe dik ie is he, maar je luistert slecht naar me

Hoezo hij luisterd wel maar het duurd effe :)

Jammer dat hij zo duur is en ik nu ff GAS terug neem.
Ik dacht genoeg analoog te hebben maar deze is zo romig en fijn dat ik die ook op mijn wishlist heb.
matrix brute is eraf :)

- patch kabels
- 2e winsor studio gitaar combo voor stereo re-amping
- xtra passief DI
 
ja nou ja, dat vind ik slecht luisteren. ik koop er soms bijna een grandmother bij voor de spring ghehe

- instruo ochd
- disting ex
- pam's new workout
 
ja nou ja, dat vind ik slecht luisteren.

Ja, maar jij vindt altijd alles vet en overlaadt dat dan met superlatieven he, totdat het 2-3 maanden later weer de verkoop in gaat. De gaten in mijn fjoesz-filter zijn daardoor behoorlijk gegroeid de afgelopen jaren. Uiteindelijk was het toch Lisa Bella Donna die mij de Matriarch heeft verkocht, dat geeft te denken.
 
Ob6 en bs2
lekkere keuze

BassStation I was mijn eerste synth maar heb ooit verkocht en uiteraard later spijt. Dus kijk uit naar versie II om mee te spelen.
De OB-6 keys stond al zo lang op mn wantlist dat ik niet langer wilde wachten. :-)
 
Ja, maar jij vindt altijd alles vet en overlaadt dat dan met superlatieven he, totdat het 2-3 maanden later weer de verkoop in gaat. De gaten in mijn fjoesz-filter zijn daardoor behoorlijk gegroeid de afgelopen jaren. Uiteindelijk was het toch Lisa Bella Donna die mij de Matriarch heeft verkocht, dat geeft te denken.

ghehe, dat was vroeger jongeh.. de doorloop bij mij is alleen qua modoelens nog hard gegaan, op de ONTDEKKINGSEIS, verder niet toch. ik ben niet zo'n hoerenloper als jij he waddataangaat.
in t verloop van mijn matriarch aanschaf (waar ik 3/4 jaar op gewacht heb) en mijn K2 aankoop heb jij 40 meter jv's, behringers, emu's etc gekocht en vast nog wel wat dingen die ik nu vergeten ben en nu dan ook een matriarch. de eerste echt slimme aankoop van je:okdan:
 
Back
Top