Je laatste 3 aankopen??

Eerste gevoel geeft voorkeur voor DRV-2000, met name de space pan en ping pong delays zijn opvallend, maar ook het rustigere werk klinkt goed. Ik gebruik ze om mono synths op te waarderen zoals de DX7 of de CZ101. De DRV is namelijk delay en nagalm, héél goedkoop, en de grote rode LED aanduiding geeft heel snel beeld van je preset. Klank is tikje lowfi, vleugje ruis, maar minder gekleurd dan SRV. De SRV is gruizig, beetje metaalachtig, en de 99s optie is bijzonder voor drone-achtige reverb. Heel mooie bak met VFD scherm, loeizwaar ook. De A3 is een super veelzijdige multieffect bak (chorus, flanger, reverb, delay, eq, compressie), meest clean van de drie, maar ook weer zo complex dat je verzuipt in de mogelijkheden. Interface is wel heel slim: je kunt de hoeveelheid van ieder effect in de keten direct aanpassen met een draaiknop, en door er op te drukken gaat ie op bypass. Display is van zo'n onmogelijk LCD-met-CCFLfolie type, en omdat ie 1x40 tekens is bestaan er geen vervangers. Dat is wel jammer. Ik zou DRV-2000, zeker omdat ie ook het goedkoopst is, de winnaar van de set noemen. De A3 is eerste keus veel voor weinig, dan heb je heel pedalbord in een voor max 100€.

Heeft 1 van deze units connectoren voor het feedback pad? Er zijn idd veel coole en obscure fx units. Alhoewel ik aardig wat rekken gevuld heb wil ik het een beetje in toom houden.
 
Heeft 1 van deze units connectoren voor het feedback pad? Er zijn idd veel coole en obscure fx units. Alhoewel ik aardig wat rekken gevuld heb wil ik het een beetje in toom houden.

Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar de Korgs hebben geen input anders dan hoofdinput en pedalen, bij de Roland is er een ingang waarbij "infinite" staat, geen idee wat dat doet.
 
Bv ehx pedalen hebben een send en return en gewoon de standaard in en outputs.
de send,return kan dan bv de feedbackloop van een delay of reverb zijn. Wat je daar op aansluit zal dan bv bij elke repeat het signaal doorheen halen.

Er zijn yamaha en peavey delay ravks met die featurefeatdie zoek ik.
 
-M.I. Elements clone: Atoms (Atumbra)... wat een geweldig ding is dit zeg...:okdan: (wel ff de ledjes uitzetten)
-Grids van M.I., euclidisch gedoel is lekker met gate als uitgang.
-en pico drums van Erica (ook voor niet drum samples, wat diy samples gaan er in)
Bovenste twee om samen met Grains (Ginko)aan mijn ambient experimenteer rack wat ritme toe te voegen.. al dan niet (gedeeltelijk)willekeurig... uiteraard.
 
Synthmaster 2
synthmaster one
Ableton Push 2
ableton intro naar suite 10 upgrade
d16 Lush 101
 
3 * 10 stekkerdoos en nog eentje met een voetschakelaar
jexus zijn korg XD patches
2 bureaulampjes zoals ikea vroeger had voor weinig (maar nu dus niet meer) om mijn projecten te belichten (lees= weldra wat mods en herstelwerk gepland aan oa de jp8080) - die bureaulampen kan je zelfs "ikea hacken" om er micro stands van te maken (maar dat is niet 't plan dit keer haha)
-wat ik niet kocht: behuizing voor wat euro spul, lekker zelf wijnkistje voor geDIY'ed. 8o)
 
Logic Pro X
Samsung ssd T5 500GB
Spectrasonics Stylus(update naar expanded)
 
Back
Top