Je laatste 3 aankopen??

Novation impulse 49
manley massive passive
api 2500
api eq collection
fatso

plugins uiteraard. Hardware komt wel na een succesvolle overval.
 
Mijn laatste 3 MISKOPEN zijn:
koptelefoon:Shure srh840
koptelefoon bose
Roland mt 32
 
Ik snap je frustratie, je kan er ook een nieuwe draad voor aan maken.
 
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.. één kat in de zak wil je ook niet.. maar op de vroege morgen een kater van 3 miskopen?? Sterkte!!
Ik heb ooit een AKG 701 gekocht omdat ie zulke goeie reviews had.. kon er totaal niet aan wennen hij zat ook nogeens heel vervelend. Toch is ie naar verloop van tijd anders gaan klinken.. die dingen moeten eerst inspelen.. hopelijk geldt dat ook voor die Shure en Bose.. :) Sterkte met de MT32, daar zou ik ook minder blij van worden als ik die tegenkwam in mijn studio.. dan nog liever een Yamaha FB01. Kon je die MT32 ook programmeren eigenlijk?
 
- Harrison Mixbus upgrade naar V6
- Melodyne Editor upgrade naar V5
- Valhalla DSP Delay (en uiteraard de gratis Supermassive opgepikt)
- Juno-60 Patch tape
- Nog een Sony Walkman TCM-40DV (nummer #3 om eventueel om te bouwen voor mijn Onde Magnetique OM-1, kan ik akkoorden spelen)
 
- Harrison Mixbus upgrade naar V6
- Nog een Sony Walkman TCM-40DV (nummer #3 om eventueel om te bouwen voor mijn Onde Magnetique OM-1, kan ik akkoorden spelen)

Wat das is vet! Ik heb ook een platenspeler met midi. Stel je voor dat je er 4 hebt en dan enlessloops erop... yum yum
 
Sony MX-P42, 4 channel high-end broadcast mixer met compressor en expander, low, hi cut.
4 High-end preamps met transformers op in en outputs. Nieuw was deze 14000$ en I kid you not het Witte huis had er 2 8) 300 euro:P
Hij klinkt iig erg goed en kan ook lekker oversturen.
Op gearslutz zij iemand "it stood up against my neve and api pre's" en ik vind hem erg mooi. Als referentie ik heb een ADL600 high end tube pre en deze is meer karactervol met transitor gain stages.
Alleen jammer dat je niet via de sub-out direct outs kan maken. Moet er dus nog direct outs op modden en een PSU op maken want de batterijen zijn zo leeg.

Sony-MX-P42-Portable-Field-Mixer-4-Channel-Professional.jpg


Ook nog een Rack kast, patchbay, DI, connectors, kabel ed gekocht. 1 patchbay is toch niet genoeg.
 
Wat das is vet! Ik heb ook een platenspeler met midi. Stel je voor dat je er 4 hebt en dan enlessloops erop... yum yum

Ja, ik ben benieuwd of het gaat lukken hoor! Moet eerst eens kijken hoe die van de One Magnetique gemod is, als ik dat snap dan ga ik met die andere aan de slag. Maar van het idee word ik ook al blij... :luv:

Aantekening 2020-06-15 132128.jpg
 
Erg cool en waardeer het erg als mensen moeite doen voor een bepaalde sound. :okdan: ik ben ook van die school.
tape kennende gaat dit heerlijk klinken. Loop tape erin en gaan.
 
- Realivox Blue
- Eventide Crystals
- Roland SRX-06 Complete Orchestra expansion
 
patches van Jexus voor de sub 37 en ob6
Morgen leveren ze een korg minilogue XD (ja ben toch overstag gegaan, b stock en nog 15% korting erboven op) - vermoedelijk ook nog daar de jexus patches voor kopen.
In de zoektocht naar wat met de 15% korting beginnen gassen op de MOOG DFAM - dat had ik echt kunnen missen 8D

Voor wie 't interesseert; cordial kabel rca naar rca of rca naar jack is echt rommel, gebruikte kabel is een die graag knoopt en voelt aan alsof ie al uitgehard is (paar weken oude zooi)
 
Eindelijk verder met het opvullen van mn MU/MOTM/Oakley + Frac -15/+15V cabinet...
Onderweg:
- DUSG
- TZ-VCO
- Corsynth C103 MKII

In afwachting van offertes voor MU panels van bigbluewave.co.uk en lower east side; CGS29 Wavemultiplier (3U), CGS04 mixer samenvoegen met Q116 Ring Modulator (1U), CGS31 Digital Noise samenvoegen met Q110 Noise (1U), CGS77 Serge VCF (1U), Mankato VCF (2U), CGS35 Steiner Synthacon VCF (1U)
 
Nagalmbakkies vergelijken: DRV2000, SRV2000 en A3
 
- DX11 152 euro oooh yeah
- Roland JX305
Pot met grass. Maar die blijft lekker dicht in de kast staan voorlopig. :peukie:
Nu is het tijd om te schrijven en op te nemen.
 
Cool ben beniewd naar je mening.
:)

Eerste gevoel geeft voorkeur voor DRV-2000, met name de space pan en ping pong delays zijn opvallend, maar ook het rustigere werk klinkt goed. Ik gebruik ze om mono synths op te waarderen zoals de DX7 of de CZ101. De DRV is namelijk delay en nagalm, héél goedkoop, en de grote rode LED aanduiding geeft heel snel beeld van je preset. Klank is tikje lowfi, vleugje ruis, maar minder gekleurd dan SRV. De SRV is gruizig, beetje metaalachtig, en de 99s optie is bijzonder voor drone-achtige reverb. Heel mooie bak met VFD scherm, loeizwaar ook. De A3 is een super veelzijdige multieffect bak (chorus, flanger, reverb, delay, eq, compressie), meest clean van de drie, maar ook weer zo complex dat je verzuipt in de mogelijkheden. Interface is wel heel slim: je kunt de hoeveelheid van ieder effect in de keten direct aanpassen met een draaiknop, en door er op te drukken gaat ie op bypass. Display is van zo'n onmogelijk LCD-met-CCFLfolie type, en omdat ie 1x40 tekens is bestaan er geen vervangers. Dat is wel jammer. Ik zou DRV-2000, zeker omdat ie ook het goedkoopst is, de winnaar van de set noemen. De A3 is eerste keus veel voor weinig, dan heb je heel pedalbord in een voor max 100€.
 
Back
Top