Je laatste 3 aankopen??

Vandaag een Deepmind 12D opgehaald, wat een brute Synth is dat
Ook een standaard voor de basgitaar meegenomen
Nog wat kabels
 
96 rollen WC-papier
Handontsmettende alcoholgel
Schuurpapier (omdat het zo lang in leven blijft op gladde ondergrond)
 
Lol neem het nu maar niet te serieus zou ik zeggen ;)
 
Dynacord drs 68
onde magnetique en alle accessoires
russisch pedaaltje smallstone
Paar pompen om de studio droog te houden
sms sensoren die water melden op je telefoon 8o)
50 meter 2,5mm2 drieaderig om aan de andere muur ook gear in een stopcontact te kunnen duwen
 
Dynacord drs 68 EDIT 78 dus inderdaad RSB :D
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

onde magnetique en alle accessoires
russisch pedaaltje smallstone
Paar pompen om de studio droog te houden
sms sensoren die water melden op je telefoon 8o)
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==

50 meter 2,5mm2 drieaderig om aan de andere muur ook gear in een stopcontact te kunnen duwen

78 dus
 
Behringer Crave (als dit geen forumban oplevert...)
Patchkabels minijack->jack
Een sticker van Ginko Synthese (ok, die was gratis)

De crave aangeschaft als sequencer voor m'n bescheiden fracrack modulair. Dat werkt fijn. De Saw out stuurt m'n miniwave ook prima aan. En de crave-osc op z'n sodemieter geven met een noisering is ook wel bevredigend.

Ik heb nog kroepoek van de vorige keer. Daar ga ik nu aan beginnen.
 
why, is er zoveel haat op die behringer crave dan? ..

-omdat het ontwerp wel heel heel erg veel lijkt op een Moog Mother32
-omdat, naar het schijnt, heer Uli een maffioso achtige manier hanteert in zijn benadering naar andere bouwers.
 
Intellijel Atlantis
Pfff, wat een topding! Zeer goed klinkende eurorack monosynth die vanuit een soort SH-101-achtige opzet van alles aan extra's biedt. :luv:

Michigan SY0.5
Ik heb de Pearl Syncussion al lang op de nooit eindigende wishlist staan maar vind die nu wel erg duur geworden. De SY0.5 is een enkelvoudige voice gebaseerd op de Pearl met een aantal leuke modulaire opties. Voor mij een erg mooie aanvulling op het drumarsenaal dat ik al had en ik kom veel mooie herkenbare sounds tegen. :)

Elektron Heat mk2
Met Elektron heb ik altijd een beetje een haat-liefdeverhouding (ook al is dit toch al weer de vierde unit van hun die in de studio staat :D). Qua mogelijkheden en sequencing vind ik het te gekke machines maar de klank vind ik in de regel wat zwakjes, d.w.z. dat het altijd een tijd duurt voordat ik de sweetspots vind die mij inspireren en een bevredigend resultaat geven. Ik heb de Heat vooral gekocht om analoge distortion makkelijk te kunnen integreren in mijn DAW voor gebruik bij afmixen en dat werkt in elk geval prima!
 
- Exponential Audio Phoenixverb
- Roland SRX-04 Symphonique Strings
- Yamaha EX5r (geruild voor Roland Integra-7)
 
Back
Top