Je laatste 3 aankopen??

weer té veel, in anti-chronologsche volgorde:

- Meldaproduction MReverbMB
- Meldaproduction MFreeFXBundle (via KVR)
- Meldaproduction MMorph (via KVR, scheelde een slokken op een borrel)
- Meldaproduction MTremeloMB
- Meldaproduction MSpectralDynamics(via KVR, scheelde nog meer slokken op een borrel)
- Softube Heartbeat (sale)
- Softube TSAR-1 bundle (de laagste prijs ooit gezien op KVR sell & buy, en het was een... medeforumlid)
- Arturia REV PLATE 140 (gratis)
- Meldaproduction MCharacter (wederom via KVR, ik heb daar een supplier, eigenlik..)
- NI Raum (gratis)

dus wel netjes gedaan, 2e hands prijzen flink onder de sale prijs, 2 gratis plugins. utieindelik bij elkaar toch weer.. maar ja, mooi spul. when does it ends?
 
Wat alu tape reels
wat multikabel en midi kabel
een k&m kruk (inspired door de man hierboven, voor de bezoekers)
 
mijn laatste gear;
Make Noise Mimeophon
Error Instruments Flipping Bitch (drum/drone)
Error Instruments Rhythmic drone
 
- Roland JV-2080 (nummer 2)
- Roland SR-JV80-11 Techno Collection (zat bij de 2080, dus nu dubbel - staat te koop!)
- Custom negative LED display voor JV-2080 (nummer 2)
 
Eind oktober een Volca Kick om eens te kijken of ik die muziek apparaatjes nou boeiend vind of niet, eind november een Volca Bass omdat alleen een kick toch wat kaal is, half december een Electribe EA-1 omdat een kick en bass samen ook nog wat kaal is en vorige week een Behringer RD8 omdat ik ondertussen helemaal lijp ben van m'n nieuwe hobby.

Weliswaar 4 in plaats van 3 aankopen in deze post maar het geeft de exponentiële groei van mijn interesse/hobby/verslaving wel mooi weer
 
- Roland SR-JV80-03 Piano expansion
- Roland SR-JV80-07 Super SoundSet expansion
- Eventide Spring
 
2 oude keyboards uit mid jaren 80. Bij 1 al een sync mod gemaakt en die werkt super strak. Dubbele knoppen indrukken werkt niet voor mix van verschillende ritmen maar bij het keyboard en begeleiding gebeuren rare dingen als je meerdere toetsten indrukt en of los laat voordat je de andere indrukt. Ook dubbele kicks mee gemaakt door andere ritme box te syncen. Keyboard kick is voor sub en ritmebox voor punch. Smelt heerlijk samen. Alleen komt niet over op filmpje wat ik had gemaakt. Je hoort de punch wel maar laag is vooral resonatie van hout in mijn kamer. Dus heel veel bas. Dat is goed. En dit was op bijna laagste stand sub. Die ik ivm overlast voor de buren had terug gedraaid. Wil eigenlijk niet weten hoe dik het gaat klinken als ik doe normaal zet.

Andere keyboard is denk ik niet bijzonder maar nog niet in verdiept. En zitten iig parts op die ik bij andere bakken kan gebruiken als spare. Dat is iig nice!

Ik was wel dom geweest want had ze half op elkaar gelegd in de auto met een T-shirt er tussen maar nu zit er een kras op de toetsen. Maar ik ga een polish machine scoren binnenkort dus hopelijk komt dat goed. Heel diep is de kras niet.

Komende tijd zoeken of ik ze nog ergens cheap kan scoren. De parts alleen al zijn meer waard dan 47,50 die ik voor keyboard 2 hand betaald.

Anyway erg blij mee. :luv:
 
Back
Top