Je laatste 3 aankopen??

was ik van plan om (bijna) niets meer te kopen, en zag mijn laatste bericht hier, 3 oktober... ggggr.... in omgekeerd chronologische volgorde

- cubase pro 10.5 update van 10 pro
- PSP pianoverb 2
- Eventide MangledVerb
- Eventide Octovox
- Soundspot union
- 2getheraudio Cheeze Machine PRO
- D16 group Godfazer
- Eventide Quadrovox (gratis)
- Brainworx bx-subsynth
- vult bundle (voor VCV rack)

en nektar elements die je gratis kreeg bij pluginboutique (werkt niet voor mijn stem, haha, of ik merk er nix van. goed ik doe dat alles handmatig, vocals, dat is mijn werkwijze).

én om mijn studio B echt volledig te maken: een behringer UMC204HD interface. ja, een een behringer geluidsinterface! goed ding. fijn ding.
 
Yamaha PSS-E30 (dikke monster synth :P)
Eurorack diy bus power PCB's

Usb midi Android synths,
Fractal Bits ( Fractal Bits is a drum synth with over four billion unique sounds created by fractal algorithms. )
Virtual ANS 3 ( simulator of the unique Russian synthesizer ANS - photoelectronic musical instrument created by Evgeny Murzin from 1938 to 1958. )

Werken lekker via de OP1
 
Dat is nou een straatje Behringer..... :okdan:
zo had ik het ook voor ogen, minus de MS101, totdat ik de advertentie van half augustus voor een Oakley modular zag. Mooie uitbreiding op mn DotCom systeem.....

in 2020 maar op jacht naar 2e hands behringers :D

Volgens mij moeten er komende tijd wel wat iets oudere behringer modellen in de uitverkoop gaan.

Die model d bijvoorbeeld. Al kan ik mij vergissen en verkoopt ie nog steeds goed. Maar je zag bij de boetiques dat sommige bedrijven groot inkochten na de hype en flink korting gaven.

Als je btw kan aftrekken wordt het wel heel interessant.
 
- Yamaha WX7 nummertje 2, in draagkoffer met alle kabels, accesoires, reservemondstuk en cassettetape.
- Yamaha FX900 effectendoos.
- Suzuki TES-100 taishogoto "synthesizer" (eerder een electrische taishogoto met synthesizer-modus met Yamaha PSR-achtige presets en verschillende controle-modussen)
- Yamaha PLG-150PC (nog in de post).
 
Als je btw kan aftrekken wordt het wel heel interessant.
Als hobbyist verzamelaar kan ik dat dus niet...

Voorlopig eerst een nieuwe buffer opbouwen voordat ik aan uitbreiden denk. Behringer brengt de clones niet als gelimiteerde oplage van maar 1000stuks uit. Dus ik verwacht genoeg aanbod.

Komende jaren zullen ze heus wel nieuw met wat korting of regelmatig 2e hands aangeboden worden. Kan natuurlijk ook mn 303 devilfish verkopen en 8 TD3's ervoor terugkopen ofzo :P
 
Als hobbyist verzamelaar kan ik dat dus niet...

Voorlopig eerst een nieuwe buffer opbouwen voordat ik aan uitbreiden denk. Behringer brengt de clones niet als gelimiteerde oplage van maar 1000stuks uit. Dus ik verwacht genoeg aanbod.

Komende jaren zullen ze heus wel nieuw met wat korting of regelmatig 2e hands aangeboden worden. Kan natuurlijk ook mn 303 devilfish verkopen en 8 TD3's ervoor terugkopen ofzo :P

BTW gewoon aftrekken kan ook niet. Je verekend het met de BTW die je ontvangt en moet afdragen.

Dus het klinkt iets leuker dan het is. Maar voor aankopen neem ik het wel mee in mijn hoofd. Klinkt gunstiger zeg maar.

En mijn tb303 gaat echt niet weg. Zo noisy en harig gaat de tb3 niet klinken. :luv:

En zeker de 2de hands markt is prima voor dit soort apparaten.

Anyway mocht iemand hele goede aanbiedingen zien van wat oudere behringers clones: ik hoor het graag! Wil voor einde van het jaar nog wat aftrekposten hebben.

:okdan:
 
- JV-2080 Custom negative LED display
- Patch Base JV-880 editor
- Expressive-E Osmose (preorder)
 
- Expressive-E Osmose (preorder) nog effe wachten tot Von Naphoven op vakantie naar Frankrijk gaat
- Extra Motu interface eindelijk genoeg i/08~
- Audio Transducer
- 2 Eurorack bare power distribution PCB's
 
Expressive Osmose(Besteld,zomer 2020....hoop ik)
Native Kontakt 6
Native Massive X
 
- Nieuwe caps voor SR-JV80 kaarten
- Softube OTO Biscuit
- Cherry Audio Voltage + Electro drums
 
Back
Top