Je laatste 3 aankopen??

En het aller, állerlaatste Eurorack spul... case is vol dus hier moet het de komende tijd bij blijven:

- Make Noise X-Pan
- Mini Ornament & Crime (uO_C)
- Expert Sleepers Disting Mk4
 
- 19" rack
- Roland SR-JV80-05 World Expansion Board
- Roland SR-JV80-04 Vintage Synth Expansion Board
 
- eventide sp2016
- unfiltered audio LION
- iLok dongle (de 2e, want...)

een nieuwe laptop. zal niet mijn desktop vervangen, maar is wel een dekstop vervanger. aangeschaft, vanwege dat ik niet altijd thuis ben, en als 2e "studio" thuis is het ook fijn.. daarom de 2e iLok, ik heb de licenties liever op een dongle... ik heb nog een mooi novation keyboard, een bcr 2000, maschine mk1 en een nanopad "over", dus ik kan waar ik regelmatig uithang een redelijke leuke setup maken. nu nog een geluidskaart, maar dat moet wachten...
leuke specs; i7-9750H, 16gb, 256ssd, 1 TB hd, gtx 1050 4gb. hexacore, met HT. uiteindelik zal ie niet veel sneller zijn dan mijn desktop, maar ik kan tenminste alle plugins, programma's zonder problemen gebruiken. voldoende kracht om ook mijn soft-modulars volledig uit te buiten. de laptop voelt als een 2e studio aan, vreemd genoeg. ik ben te veel gewend met komputers te werken, al 36 jaar lang....
 
ik ben te veel gewend met komputers te werken, al 36 jaar lang....
Ha, nog een oudgediende. :) Hier al 37 jaar lang. Tegenwoordig beetje een haat/liefde-verhouding met die dingen, de fascinatie blijft maar tegelijkertijd staat het gebruik van computers me soms erg tegen. Leuke laptop, trouwens! 8~
 
- Rare Waves/Grendel Drone Commander 2 + expander
- Erica Synths Pico T -> G, Pico SEQS, Black Buffered Multi
- SSF Entity Bass Drum
 
- een zooi vinyl releases van SAM records (niet goedkoop maar echte aanrader)
- een zooi vinyl bij hhv.de

en toen was t geld weer op.
 
Nette Juno 60 met kenton doos voor midi dcb heet t zeker eh? - krijgt alle liefde vd synthdokter
Nette Roland cr78 - net alle liefde gehad dezelfde dokter
kenton merge
yamaha rx11
fueltank voor pedaaltjes

Liggen allen te wachten tot ik uit vakantie kom, dan 2 weken teveel werken en dan eindelijk ff tijd terug... eind oktober.
 
- Behringer MS-101, niet de MS-1, die was ik voor.
- Behringer RD-8
- Ensoniq ESQ-1
 
- Korg ESX2
- SR-JV80-10 (Bass&Drums)
- pre-order van de Korg NTS-1 (duurt nog wel 2 maanden voordat die er is denk ik)
 
toevallig 3 aankopen gedaan bij Thomann laatst :D
Icon G-Board black
1x Icon G-Board black
Icon G-Board black, USB-MIDI controller; 8 robust metal footswitches; Ideal for guitarists; Extremely compact design; Compatible with Windows XP, Vista (32 / 64 bit), and Mac OS X; Connection to computer: USB mini (type B); Daisy chain with iCon iSeries controllers via USB possible; Power supply: via USB; Power consumption: ca. 100mA; Colour: black; Dimensions WDH: 325 x 99 x 20 mm; Weight: 770 g

Artikelnummer: 421500
Bari Original Reed Alto Sax S
1x Bari Original Reed Alto Sax S
Bari Original synthetic reed for Alto Saxophone, strenght: Soft, brilliant and vibrant sound, great projection and focus, immediate response

Artikelnummer: 432964
Harry Hartmann Fiberreed Carbon Alto M
1x Harry Hartmann Fiberreed Carbon Alto M
Harry Hartmann Carbon Fibre Reed for Alto Saxophone - high-tech hollow carbon fibre, full sound, direct response and beaming upper register. Popular with pop and jazz players, lasts 20-30 times longer than a cane reed, plays 100% from the first second, extremely durable and resistant against splitting, never dries out (because no moisture is absorbed), consistent quality, easy to clean, hygienic/odourless even after months of use. Strength: Medium (2.5)

Artikelnummer: 243509
 
toevallig 3 aankopen gedaan bij Thomann laatst :D
Icon G-Board black
1x Icon G-Board black
Icon G-Board black, USB-MIDI controller; 8 robust metal footswitches; Ideal for guitarists; Extremely compact design; Compatible with Windows XP, Vista (32 / 64 bit), and Mac OS X; Connection to computer: USB mini (type B); Daisy chain with iCon iSeries controllers via USB possible; Power supply: via USB; Power consumption: ca. 100mA; Colour: black; Dimensions WDH: 325 x 99 x 20 mm; Weight: 770 g

Artikelnummer: 421500
Bari Original Reed Alto Sax S
1x Bari Original Reed Alto Sax S
Bari Original synthetic reed for Alto Saxophone, strenght: Soft, brilliant and vibrant sound, great projection and focus, immediate response

Artikelnummer: 432964
Harry Hartmann Fiberreed Carbon Alto M
1x Harry Hartmann Fiberreed Carbon Alto M
Harry Hartmann Carbon Fibre Reed for Alto Saxophone - high-tech hollow carbon fibre, full sound, direct response and beaming upper register. Popular with pop and jazz players, lasts 20-30 times longer than a cane reed, plays 100% from the first second, extremely durable and resistant against splitting, never dries out (because no moisture is absorbed), consistent quality, easy to clean, hygienic/odourless even after months of use. Strength: Medium (2.5)

Artikelnummer: 243509

Goed idee, die kunstof rietjes. Ik speel niet zo vaak en vrees altijd voor lipschimmel met die ouwe organische bamboedingen
 
Goed idee, die kunstof rietjes. Ik speel niet zo vaak en vrees altijd voor lipschimmel met die ouwe organische bamboedingen

Hey, leuk dat je ook een blaasintrument speelt :) Ik experimenteer al een paar jaar met kunstof (glasvezel, koolstof en gecoate rietjes). Heb nu 5 veschillende merken/types geprobeerd. 1 van de voordelen is idd dat het hygiënischer is en makkelijker te reinigen.. maar een ander voordeel is dat je nooit hoeft in te spelen (bevochtigen).. erg handig als je em bv spontaan ff uit zijn standaard wilt pakken. Ook voor in drogere buitenlucht is dit ideaal.. ik zou niet meer zonder kunnen.
Maar er is dus best wel veel verschil in klank en hoe het aanspreekt. Als je wat info wilt, stuur maar een PBtje.. ;)
 
Maar één aankoop, maar aangezien dit de versie is met ingebouwde ROM-switcher telt hij wel voor drie:
- Kawai R-50iii drum machine (super makkelijk in gebruik).
 
Back
Top