Je laatste 3 aankopen??

K&M 14052 kruk
Roland SH-01A met K-25M
Cubase 10 Artist (met de 50% korting vanwege 30 jaar bestaan)
 
Het is al weer een tijd geleden dat ik aan deze draad heb bijgedragen. In volgorde van aankoop sinds 16 augustus 2018:
1) American Audio VLP-300 versterker . Een kanaal van de oude Sony had het begeven.
2) Waldorf KB-37. Ik heb de modules van de eerste configuratie van de Roland System 500 erin gestopt, waardoor die naar mijn idee bijna een volwaardige synthesizer is geworden.
3) Winter Modular Eloquencer Midi Expansion. Deze laatste heb ik besteld. Ik hoop dat de timing daarmee beter is want nu moet je wat kunstgrepen die niet in de handleiding staan, uithalen om een song correct af te spelen.
Op mijn webstek op de pagina Studio houd ik regelmatig bij wat er bij komt en wat er weggaat.
 
In het kader van mijn muziekkamer afmaken:

- Innox synthstand01 voor de Model-D en Neutron
- 2 laptopstands (American DJ TTS table top standaard), daar past mijn Rise49 goed op
- Jaspers standaard voor 5 synths en een mengtafeltje.

Ik zal eens een keer wat foto's posten in de desbetreffende draad van hoe het nu staat. Ben best wel blij met de setup:)
 
60 tal caps voor de schuifjes vd TTSH en 1601 clone
Yamaha cs40M kruiste mijn pad en tja wat doe je dan?
Heb beslist de jasper clone te laten bouwen door iemand in Duitsland en heb ook een case besteld voor die kit.
Monotribe is onderweg

Mijn verkoop topic is geen succes daarentegen...
 
- Doepfer A-127 BOM voor mijn triple filter
- Korg Prologue 16
- Behringer Model D
- heel veel insert kabeltjes
- Presonus ADL 600 valve preamp
- Akkoestische Kickdrum ( nu is mijn kitje kompleet )

Korg Prologue 16 snap niet echt waarom dit niet een hit is en waarom er weining over gesproken word?
Klinkt geweldig en de digitale OSC icm met ananaloog en filter is precies waar ik al jaren op wacht.
Wellicht word er te veel vette shit uitgebracht. Wellicht klinkt die voor geen meter en stuur ik hem snel weer terug :)
B. Model D, damn....koop er denk ik een tweede bij en doe de cv out mod en de individual OSC cv in mod en hard sync :) sweet.
 
Ja,dat zegt veel.
 

Attachments

  • more gare.jpg
    more gare.jpg
    35,9 KB · Bekeken: 53
Weer een paar plugins:

- Eventide h3000 factory (harmonizer)
- dearVR Music (geluiden in binaural 3D ruimtes plaatsen)
- Elysia Phil's Cascade (uitgebreide sound processor gemodelled op eenmalig geproduceerd stuk hardware met allerlei exotische componenten)
 
- UA Triad (introduktie sale, heb ook byome)
- D16 group Sigmund (2e hands)
- D16 group Toraverb 2 (met kortingskode)
- Nuden audio SigMod (sale)
- Eventide Tverb (sale)
- UA Euro Reakt for Reaktor 6.3 (introduktieprijs..)
- max for cats oscillot (2e hands)
- Meldaproduction MSoundFactory (sale)
- Metric Halo Dirty Delay (gratis....)
- PSP 2445 EMT (sale)
- sonible proximity:EQ+ (gratis...)
 
- Meldaproduction MHarmonizerMB
- Meldaproduction MGranularMB
- NOS roomer
- Meldaproduction MFreqShifterMB

allemaal in sale.... de NOS roomer is wel een vreemde plugin, qua GUI, lijkt nog niet geheel uitontwikkeld, maar klinkt erg goed, en maffe reverb settings. hoe bruikbaar weet ik nog niet.

o ja:

een iLok dongle, versie 3, wel zo zeker, maar duur voor zo'n ding, ach hij zal jaren meegaan..

en eindelik een ekspressiepedaal (al heb ik een fcb-1010, maar kan m niet goed opstellen voor synths, hij is vooral bedoeld, de fcb-1010 voor guitar rig, en mijn gitaar, terwijl ik geen noot kan spelen...), van M-Audio, 16 euro, iets minder dan, maar goed... is toch een goed gemaakt pedaal, fijne gevoeligheid, zeker voor thuisgebruik.

nu nog focusrite/novation zo ver krijgen dat wanneer automap aanstaat de juiste CC wordt doorgestuurd, heb eens eindelik kontakt met support over automap, gebruik het zo vaak..
 
Laatst gewijzigd:
Behringer DI20.... die gaat meteen weer terug want het ruist en piept als een gek. wat een k*t DI.
Emad evans bassdrums shells, 2 inch te groot dus ook terug.
een derde doepfer fx/send
 
Back
Top