Je laatste 3 aankopen??

hij is echt gruwelijk ja. ik heb ook maar een osmose gepreordered, een instruo lubadh ook gepreordered en softube oto en instruo harmonaig gekocht nog. LEKKER BEZIG
 
hij is echt gruwelijk ja. ik heb ook maar een osmose gepreordered, een instruo lubadh ook gepreordered en softube oto en instruo harmonaig gekocht nog. LEKKER BEZIG

Lekker bezig :) Cool dat je ook de Osmose hebt gepreordered. Dan kunnen we wellicht op SF patches maken en delen. Maar het kan ook zijn dat patches maken zo een pain in the ass gaat zijn dat niemand zich daar aan waagt.
 
De Roland rompler obsessie gaat nog even door:

- Roland SR-JV80-09 Session Expansion
- Roland SR-JV80-10 Bass & Drums Expansion
- Roland SR-JV80-19 House Collection Expansion
- Roland JV-1080

En nog wat samples:
- 8 Dio Requiem Professional
- 8 Dio Century Harps
 
Dinsdag Waldorf Kyra opgehaald,als maatje voor de Quantum.
wacht nog op de Hydrasynth, heb de keys versie en de desktop besteld.
sta ook op de preorder lijst voor de GRP V22 vocoder.
ook nog preorder voor de Osmose.
dacht dat dit wel weer genoeg was voor December.
 
2 19 inch racks
boel stofhoezen
8 aderige jack kabels
cassettedeck dat blijkt niet te werken
eprom update voor de akai s700
nog n revox a77 die ik verlopig ruilde met een roland re3
midiverb 2
zoom 505 pedaal mkII
en nog vermoedelijk een akai sampler als ik de deal gesloten krijg.
morgen krijg ik nog een lading banden en n reel to reel via de schoonfamilie. Hopelijk zitten er de prachtige alu reels bij, ben ik gek van. Oog wil ook wat, toch :)
 
Maar het kan ook zijn dat patches maken zo een pain in the ass gaat zijn dat niemand zich daar aan waagt.

41pih9cD1-L._SX466_.jpg
 
De Roland rompler obsessie gaat nog even door:

- Roland SR-JV80-09 Session Expansion
- Roland SR-JV80-10 Bass & Drums Expansion
- Roland SR-JV80-19 House Collection Expansion
- Roland JV-1080

En nog wat samples:
- 8 Dio Requiem Professional
- 8 Dio Century Harps

wow.. wat voor een behuizing heb je daarvoor?? Of meerdere?? :)
En kom je onderaan de streep niet voordeliger uit met meteen een Integra??
Aan de andere kant snap ik het verzameldrang ding maar al te goed maar als je ze allemaal wil moet toch wel behoorlijk wat synths hebben om in te stoppen. :D
 
Die heeft hij al :D

Denk dat die romplers wel een goede investering zijn. Die gaan alleen maar in prijs omhoog

owkee?! Da's wel heel markant.. :D Dan ben ik wel benieuwd of er verschil zit in klank.. een Integra lijkt me sowieso makkelijker aangezien je alles in 1 behuizing hebt. :)

Zelf trouwens ook iets gekocht voor de meer authentieke geluiden.. die Integra leek altijd me heel interessant.. maar toen kwam Yamaha met die MODX6.. na twijfel ben ik voor een Korg PA4x gegaan.. 'n soort all-in-one die tevens mijn Yamaha QY700 sequencer/arranger kan vervangen. Zit echt een super groot soundlibrary.. zelfs EPs met 'key off' geluiden. ;)

Verder nog een Ensoniq SQ80 (eigenlijk uit heinwee naar mijn ESQ1 die ik tijden terug heb weggedaan..)
En nog een nieuwe laptop.. Asus ROG Zephyrus S i7 RTX2070MQ
owja.. en een paar Hohner special 20's 8)
 
Laatst gewijzigd:
ik heb nu een JV880, JV1080 en JV2080 met 12 expansions in totaal. En de Intragra-7 inderdaad :D Maar da's wel meer zijn eigen ding, al zit er natuurlijk de nodige overlap in het XV deel.
 
owkee?! Da's wel heel markant.. :D Dan ben ik wel benieuwd of er verschil zit in klank.. een Integra lijkt me sowieso makkelijker aangezien je alles in 1 behuizing hebt. :)

Zelf trouwens ook iets gekocht voor de meer authentieke geluiden.. die Integra leek altijd me heel interessant.. maar toen kwam Yamaha met die MODX6.. na twijfel ben ik voor een Korg PA4x gegaan.. 'n soort all-in-one die tevens mijn Yamaha QY700 sequencer/arranger kan vervangen. Zit echt een super groot soundlibrary.. zelfs EPs met 'key off' geluiden. ;)

Verder nog een Ensoniq SQ80 (eigenlijk uit heinwee naar mijn ESQ1 die ik tijden terug heb weggedaan..)
En nog een nieuwe laptop.. Asus ROG Zephyrus S i7 RTX2070MQ
owja.. en een paar Hohner special 20's 8)


Mooi zeg. Jij hebt onderhand wel een heel leger aan spullen.
Zeker mooi ding die Korg PA4x. Die kan wel zo een beetje alles.
Ik vind de Ensoniq spullen ook erg mooi en heb me moeten beheersen en houd het bij mijn Mirage.

Net effe wat rommel bh thoman bestelt.

- bh expression pedal
- foot switch
- bh eq pedal
- bh UC200 chorus
- 16x balance patch kabel

Ook wat electronica onderdelen om de PSU en powerdistributie van mijn 2 DIY eurorack skiffs af te maken.
 
- Roland SR-JV80-06 Dance expansion
- M-Audio Midisport 4x4 Anniversary Edition
- Setje rackmoeren/schroeven
 
- Roland SR-JV80-12 Hiphop Collection expansion
- Vengeance Sound VPS Avenger + Psy + Athmospherica expansions
- Korg Wavestation VST
 
Back
Top