Je laatste 3 aankopen??

Die Kawai R50 van Q vermoed ik? Ik heb de R100 met 3 rom's (en ondertussen een paar extra erbij, van ebay) - nog eens te plaatsen. Je hebt plek voor 1 + 3 dus jij hebt vermoedelijk nog plek voor één extra ook.

Dus -3 roms voor de R100 (extra, niet de klassieke dus)
-Jaspers stand (dom genoeg niet nagedacht over de houders, heb er dus te weinig duh)
-set adam t7v
-2 NAB voor de Revox A77 (wat zijn die dingen duur zeg)
 
Die Kawai R50 van Q vermoed ik? Ik heb de R100 met 3 rom's (en ondertussen een paar extra erbij, van ebay) - nog eens te plaatsen. Je hebt plek voor 1 + 3 dus jij hebt vermoedelijk nog plek voor één extra ook.

Nee, dit is het officiële Kawai 3-ROM model, maar die is best zeldzaam (geïmporteerd uit Japan, 70e + verzendkosten). Deze heeft de R50, R50e, R100 ROMs, schakelbaar door knop 1,2,3 in te drukken bij het opstarten. Zie https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=173965
 
Maar één aankoop, maar aangezien dit de versie is met ingebouwde ROM-switcher telt hij wel voor drie:
- Kawai R-50iii drum machine (super makkelijk in gebruik).

Zet eens een foto in je profiel joh.Nu is het precies een doodsprentje dat ik zie en denk een doodsbrief te gaan lezen:-).En dit tegen iedereen,die het niet doen.
 
OB6
Stylophone Gen R-8
BASF hobby kit (een setje voor reel to reel tape editting)
Ja ik weet 't, het wordt tijd dat ik genezen ben want mijn naam staat teveel op de laatste pagina's hier
 
Ja, maar met Halloween en Black Friday op de loer is het weer tijd om de koopjes in de gaten te houden...
 
Ja, maar met Halloween en Black Friday op de loer is het weer tijd om de koopjes in de gaten te houden...

Dat wordt weer naar jaarlijks gewoonte uitkijken naar de Native koopjes.Echt waar,Kontakt 6 staat op mijn lijst en die is de eerste op mijn lijst,met Sample logic VIP.Ja de één kan niet zonder de andere.
 
Behringer MS101 / Model D / RD8 / K2 / Pro 1

Dat is nou een straatje Behringer..... :okdan:
zo had ik het ook voor ogen, minus de MS101, totdat ik de advertentie van half augustus voor een Oakley modular zag. Mooie uitbreiding op mn DotCom systeem.....

in 2020 maar op jacht naar 2e hands behringers :D
 
Back
Top