Je laatste 3 aankopen??

Waarom zetten sommigen 4,5 laatste aankopen,als er 3 worden gevraagd?
 
Fender Standard Telecaster Lake Placid Blue + 1SKB-FS-6 koffer
4st Klotz jack 2p - jack 2p 3 meter instrumentenkabel
Spectrasonics Keyscape Box
 
Waarom zetten sommigen 4,5 laatste aankopen,als er 3 worden gevraagd?

waarom niet...

-adam a7x
-novation IO dock (al terug verkocht)
-Sequential Pro One (is al terug weg nr hersteller na 20 minuten werkend)
-bijna een pg1000 maar verkoper heeft 'm kapot gedaan voor ik 'm kon ophalen...
telt dit als 3 of is 't maar één?
 
Bijzonder dat het er precies 3 moeten zijn en niet meer.
Begrijp niet waar je je druk om maakt.

En zo verdraait m'n hier altijd (gebeurd in alle topics) het oorspronkelijke standpunt,naar je eigen persoonlijke voorkeur,zodat het eigenlijke onderwerp een totaal andere richting uitgaat,naar jou voorkeur(lees ego) .
 
En zo verdraait m'n hier altijd (gebeurd in alle topics) het oorspronkelijke standpunt,naar je eigen persoonlijke voorkeur,zodat het eigenlijke onderwerp een totaal andere richting uitgaat,naar jou voorkeur(lees ego) .
Of mono-poly - TS & Cheff Noodle - het topic dus even wil wijzigen in "Je laatste aankopen??" ;)
 
- Overhub (vervangen in garantie - vorige gesneuveld)
- PSP Audioware 85
- Ozone 8 Advanced
 
En zo verdraait m'n hier altijd (gebeurd in alle topics) het oorspronkelijke standpunt,naar je eigen persoonlijke voorkeur,zodat het eigenlijke onderwerp een totaal andere richting uitgaat,naar jou voorkeur(lees ego) .

Ik kan je opmerking niet zo goed plaatsen?
Je vraagt toch waarom sommigen meer plaatsen ipv 3?
Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is als mensen dan een keer bijv 4 aankopen posten als ze toevallig 4 dingen tegelijk hebben besteld en gekocht.
Maakt het dan zoveel uit of het 3 of 4 dingen zijn?
Het gaat toch in dit topic er om dat mensen aan elkaar vertellen wat ze hebben aangeschaft, althans daar gaat de vraag toch over?
Nog niet zolang geleden postte iemand dat ie één artikel had aangeschaft, daar viel ook niemand over terwijl het dan geen 3 betreft.
Ik vind dat je een beetje drukte maakt om iets wat vrij onbelangrijk is.
Maar als jij er graag een ego zaak van maakt; ook goed.
Dat is dan wel jouw interpretatie van iemand z'n bericht.
 
Buiten mn gitaarspullen,.. Een DX7, Cubase 9.5 Prop upgrade en custom mechanical keyboard voor cubase macros :-)

DX7 is overigens weer verkocht aan een reparateur en ik koop 'm weer terug. Zo goed als je bij een hoop niet kan krijgen. Maar dat gaat even op sich laten wachten denk ik.
 
Back
Top