Je laatste 3 aankopen??

Hmm, volgens mij had ik deze nog niet genoemd:

Yamaha PSR-6300 (incl. pedalen, standaard, memory card) :dubbel: lekker nostalgie!

En een dubbele XLR kabel van 0,5 meter voor veel teveel geld..
 
Het is er maar één, maar ik wilde hem toch even hier neerzetten.

:okdan:

IMG_3797.jpg
 
Thanks! Ik ben er erg blij mee... hij is nog vreselijk ontstemd na het transport, maar over een paar weken kan ik de pianolessen van mijn jeugd weer oppakken! :)
 
- Yamaha PLG-100VH (waar ik nog niet eens een synth voor heb om hem in te stoppen...maar ja, ik kon hem goedkoop krijgen...)
- Tascam US-16x08 audiointerface
- Stapel oude manuals en software CDs waaronder die voor een Yamaha CS6x/CS6r (nu nog de CS6r op de kop tikken ;) )
 
Kurzweil forte 7(woordloos,v.a.s.t technologie is outstanding)
roland D-O5(O).Klankt zoals de echte.(en ik heb de D-50 gehad).
XV-5050 welgekend,en al jaren in bezit.
 
Arduino midi shield (sequencer/arpeggiator mee gemaakt)
LittleBits midi component (om de sequencer/arpeggiator mee aan te kunnen sluiten op de LB synth)
Lil Erebus bouwpakket
 
Gaat, los van iOS apps, niet zo heel snel bij mij wat aankopen betreft. Hoewel ik zojuist eindelijk dan toch de Waldorf Rocket heb aangeschaft. Had er al heel lang een oogje op maar het kwam er om de één of andere reden maar niet van.
 
[alles is soft[ware]..]

- nebula (gratis...)
- slam dawg (de eerste, voor 1 euro...)
- mcspectraldelay (gratis..)
- korg M1 (waarom weet ik eigenlik niet... helft v/d prijs, waarschijnlik... om 'm uit te proberen..)
- novation bass-station
- novation v-station

en

komplete 11 ultimate (toch overstag gegaan), als upgrade.

EDIT: met dank aan forumleden: de slam dawg, de mcspectraldelay.
 
- 112dB Mikron Reverb (hele simpele maar toffe cheapo reverb van Nederlandse bodem)
- Heavyocity Natural Forces (cinematic instruments en fx)
- Ableton Live Creative Extensions (nou ja ok, die was gratis)
 
De laatste Synthi ooit gemaakt.

attachment.php


attachment.php
 

Attachments

  • B3AF7C27-A115-4829-B180-92DE8E27703E.jpg
    B3AF7C27-A115-4829-B180-92DE8E27703E.jpg
    86,7 KB · Bekeken: 41
  • 4DCEA423-212D-47D3-BA05-B15FE90B31D0.jpg
    4DCEA423-212D-47D3-BA05-B15FE90B31D0.jpg
    80 KB · Bekeken: 43
- Zoom 9120 FX -> vervanging van defecte Zoom 1202 FX
- Behringer SNR202 Denoiser -> vervanging van defecte SNR2200 Denoiser
- Zoom NS5R Synthmodule -> vervanging van NS5R met niet werkende display-verlichting

Onder het mom van: oude studio-apparatuur gaat helaas ook eens stuk....
Eigenlijk voor het eerst voor mij in 25 jaar dat er wat studio apparatuur echt stuk gegaan is (buiten eens een wegvallend VU lampje ofzo).
 
De laatste Synthi ooit gemaakt.
Ik wist dat je aan het wachten was op je Synthi. En nu heb je 'm dus. Gefeliciteerd. Wat een geweldig mooi apparaat! Ik ben stik- en stikjaloers, ha ha. Heb je ook de deksel met de sequencer? Kun je 'On the run' van Pink Floyd nadoen. Ik heb het idee dat Roger Waters op zijn nieuwe album ('Is this the life we really want') ook zijn Synthi nog veel gebruikt. In ieder geval voor de ruisgenerator.

Er zit geen Midi ingang op, toch? Op een VCS3 kon in principe een keyboard aangesloten worden. Moest je apart kopen. Kun jij een keyboard aansluiten op deze machine? En zo ja: welke?
 
Er zit bij deze synthi geen sequencer, dit omdat die niet meer wordt gemaakt en deze synthi dus (naar mijn weten) de laatste is die is gemaakt (het model met de spartanite koffer dus). De VCS3 wordt nog wel gemaakt geloof ik, maar dat weet ik niet geheel zeker.

Ik heb er een Kenton keyboard cable bijgekocht, op die manier kan ik de Synthi direct met een Pro Solo aansturen, en waarschijnlijk ook wel via een ander CV/Gate keyboard / synth.

On the run is uiteraard erg leuk om er uit te halen, ik heb die patch op mijn vorige Synthi AKS (die ik ca 10 jaar geleden had) wel eens gemaakt, en daar met live tweaking dit 'nummer' mee gemaakt.
(dit is dus in 1 take opgenomen en zoals de titel zegt, alleen 1 enkele synthi)

 
Back
Top