Je laatste 3 aankopen??

Afgelopen week(end) binnen gehaald:
- Hohner ST Professional Lead S (gitaar)
- Hohner Pianet/Clavinet DUO
- Behringer V-verb

En, alweer een tijdje in huis: Yamaha QY700 en 'n Ensoniq Paris set (controller, kaart en interface) :)
 
Zekers ja.. :) Eigenlijk betrekkelijk eenvoudig qua mechaniek maar die combi van beiden maakt hem wel erg uniek.
 
Afgelopen week(end) binnen gehaald:
- Hohner ST Professional Lead S (gitaar)
- Hohner Pianet/Clavinet DUO
- Behringer V-verb

En, alweer een tijdje in huis: Yamaha QY700 en 'n Ensoniq Paris set (controller, kaart en interface) :)


patser.......:D

mooi hoor..:okdan:
:mega:
 
hehe... :mega:

Die V-verb ben ik best wel van geschrokken.. wat klinkt dat ding oke zeg.. :) De vraag is alleen.. voor hoe lang natuurlijk :D
 
Nou ik had de v-verb sinds ik geloof 2006 tot 2015 (verkocht) en hij heeft het altijd vlekkeloos gedaan en daarnaast blaaste hij de lexicon mpx550 en de Tc m-one volledig weg kwa mooie reverbs. Was zeker de beste aankoop kwa value voor je geld ooit! Plus nog eens dat hij dual stereo te gebruiken is door analoog in en uit te gebruiken en digitaal in en uit.
 
Van de week een trotse bezitter geworden van een Elektron Analog Rytm! Wat een VET apparaat zeg!

Verder een zooitje kabels (je kan er niet genoeg van hebben... oh ja toch wel)
En een groot computerscherm voor mijn macbook, was klaar met dat gepiel op dat kleine schermpje als ik in mijn studiootje ben...
 
Laatst gewijzigd:
Alleen wat software de laatste tijd:

- Oscillot (modular synth voor Ableton Live)
- Dub Machines (tape/delay emulaties voor Ableton Live)
- TAL Sampler (vintage sampler emulatie)
- Roland System 1 Software Synthesizer (software-only versie van de System 1 synth)
 
-Reloop Tape
-Behringer Xenyx 502
-Yamaha PSS590 (komt deze week binnen)
 
Koop je tegenwoordig je eigen spullen? Volgens mij heb ik die Xenyx 502 de afgelopen weken al minstens 10 keer definiitef in/uit/in/uit/in/uit/in/uit de verkoop zien gaan :D
 
Koop je tegenwoordig je eigen spullen? Volgens mij heb ik die Xenyx 502 de afgelopen weken al minstens 10 keer definiitef in/uit/in/uit/in/uit/in/uit de verkoop zien gaan :D

Was even niet zeker of ik hem nu wel of niet moest behouden.
 
keylabminitaurprophet.jpg


Minitaur voor de bass;
Prophet '08 module voor de leads/pads/whatever;
Goeie controller om het aan te sturen. ;)
 
Dat zou handig zijn, het ding is toch al van metaal gemaakt. ;)

Kistje is zo'n DAP Showmaster 48, ook bekend onder gitaristen omdat het een ideale pedalenkoffer is. Nu nog even wat schuim erin zetten om de boel lekker compact te krijgen.
 
- Setje Philips mfb 544's
- Crumar Bit One

Het zijn er maar 2, maar vooruit :)
 
Back
Top