Je laatste 3 aankopen??

2 muurbeugels voor een set speakers
Wat pluggen om ze op te hangen, tevreden mee. Was goedkoop en heeeeel stevig. Bovendien lekker regelbaar, hoek en kantelen.
Ik zei toch al dat t genoeg was voor een poos :)
 
Deathspell kan je als je de Modulus onder die knie hebt even wat demos posten in het topic in Nieuwsforum. Ben erg benieuwd.
 
Deathspell kan je als je de Modulus onder die knie hebt even wat demos posten in het topic in Nieuwsforum. Ben erg benieuwd.

Natuurlijk, dat was ik al een beetje van plan. Het nadeel is dat het helaas nog wel even kan duren… ik en mijn gezin zitten momenteel 'in between houses', dus het duurt even voordat ik mijn studiootje heb opgebouwd - alles gaat/staat in opslag. Ik heb 'm nog niet eens uitgepakt… irritant, maar zo is het nu eenmaal.

Wat ik tot nog toe wel kan zeggen, is dat de klantenservice van de Modulus/Modal Electronics echt heel erg goed is. Ze bieden volledige ondersteuning: je krijg een livechat-sessie van één of twee uur, of zolang als nodig is, met de productontwikkelaar voor alle vragen die je kunt hebben. Je kunt alles vragen wat je wilt, wanneer je wilt, en ze reageren razendsnel. Ze zijn heel erg betrokken en weten wat een goede klantenservice waard is.

Daarnaast, wat me echt opviel, toen ik vertelde dat ik twijfelde over de aanschaf (het is en blijft een duur ding), probeerden ze me niet te overtuigen. Ze adviseerden me om hem niet te kopen tot ik helemaal zeker was, ik kreeg echt de ruimte om alles te vragen, en alle tijd die ik nodig had om tot een goede beslissing te komen.

Tot nog toe alle respect en waardering voor Modal Elektronics, en als ik meer weet, laat ik het hier horen…
 
De beste remedie tegen GAS is… inderdaad, gewoon een lege bankrekening. :okdan:

- Modulus 002
- MacBeth M5N
- John Bowen Solaris (nog niet geleverd)

Wow.
 
Eens kijken - de laatste 3 aankopen zijn geloof ik:

- 9 Maschine expansions in zo'n achterlijke Cloud 9 stunt aanbieding
- Chipspeech VST - supervet
- Nord Lead 4 - idem
 
Inderdaad een vintage 2 voice.
Ik moet hem nog op gaan halen, evenals de monopoly.
Maar die SH5 is vet man... Ik slave hem nu aan mijn Analog Keys, ik ben de King gewoon!
(Van de zolder wel te verstaan)
 
TwoVoice met sequencer?
Maak je borst maar nat, king of the attic!
Want een TwoVoice doet uw huis op zijn grondvesten trillen! :D:D
 
Morgen gaat mijn PSR-8000 'met ervaring' naar een pandjeshuis. Eventueel neem ik nog een Roland EM-20 met twee gebroken toetsen mee. En ik heb nog een Midimaster Plus midikeyboardje liggen die nooit getest is, behalve door mijn overleden poes, als toilet. Wat blijft dan nog over? Een Yamaha S30 synthesizer en een Yamaha YPP-55 midiklavier. Daar is toch meer mee mogelijk dan gedacht.
 
Back
Top