Je laatste 3 aankopen??

-Korg Microkorg
-Korg Monotron Duo
-Kawai FS730
HP Officejet 6600

Komt nog:

Korg MS2000R
 
Laatst gewijzigd:
Laatst: Roland JX-3P met PG200 voor wêhnig. Erg leuke bak voor het geld, zou het altijd kiezen boven een Juno106 als je wat Roland-geluid zoekt.

Daarvoor: MOTU MIDI Timepiece AV USB, want ik werd gek van de kerstboom aan mijn USB-poort voor alle losse MIDI-interfaces. Plus nu kan ik met 1 knop mijn baspedalen naar whatever synth routeren zonder een DAW op te starten.

Daarvoor: SCI Pro One. Vergeleken met mijn Minimoog vind ik hem erg temperamentvol en moeilijker te temmen, maar hij heeft echt geweldige momenten met alle modulatie-opties.
 
- Een Lexicon PCM92, van een vriendelijk forumlid.
- Een Solaris, pre-order.
- Misschien binnenkort toch een Pro 2 van DSI… of toch iets van Thermionic Culture

Keuzes, keuzes, keuzes...
 
Lexicon 300L
Lexicon PCM-41 & PCM-42
Lexicon model 200
eventide H3000 D/SX
 
O jee

-kabels
-adapters
-Roland sh 101 :-D :-D

Beschouw mezelf vanaf nu mono addicted :engel:

@ Jurn: wat een geile zwarte bak zeg. Mijne is grijs :-"
 
I heal GAS with Gear.

JP 8080
Strymon El Capistan
Strymon Tap Favorite
 
- RME Fireface 802, als upgrade voor mn Tascam US-2000. In eerste instantie alleen voor de adat inputs, maar wat een fijne bak is dit. Vooral ook vanwege het super intuïtieve control panel.
- Palmer Monicon, prima (en mooie) monitor controller, maar wordt binnenkort toch maar vervangen door een RME Advanced Remote
- 2x Omni capsule voor m'n Se4 microfoons. m'n eerste omni's, dus ik moet er nog wat mee experimenteren.
 
Back
Top