Je laatste 3 aankopen??

Ik heb besloten dat ik alleen nog maar software koop, die NIET op een dongle draait en waarbij ik 2 copies kan/mag installeren, zodat ik langzaam naar een iedentieke setup voor workstation en laptop toe kan.
 
Ik heb besloten dat ik alleen nog maar software koop, die NIET op een dongle draait en waarbij ik 2 copies kan/mag installeren, zodat ik langzaam naar een iedentieke setup voor workstation en laptop toe kan.

Kan met een dongen toch juist goed. Dongle omsteken in andere pc en klaar. NI spul kan ook op 2 pc's maar dat is ook de limiet dacht ik.
 
Kan met een dongen toch juist goed. Dongle omsteken in andere pc en klaar. NI spul kan ook op 2 pc's maar dat is ook de limiet dacht ik.

ja, maar dongles gaan altijd stuk of raken kwijt
dus die blijven lekker in m'n workstation in de studio (eLicenser voor Cubase en Vengeange Producer Suite en Nexus) iLok voor Slate & Waves en Codemaster voor SSL Duende

mobiel ga ik dus verder met Cubase elements 6 (prima voor op de laptop en met GA1 en HalionSonic SE)
- V-station
- Synth Squad
- Drumazon & Nepheton
- KONTAKT Player met RETRO Machines
- FM8

hiermee kan ik prima opzetjes maken die ik dan in de studio verder uitwerk of revoice
 
Ben gisteren toch maar een iPad wezen halen bij MyCom, over de streep getrokken door die €50,- korting die MyCom gisteren aanbood. Toch snel verdiend dacht ik.

Blijkt dat het hebben van een creditcard toch wel handig is bij die AppStore, die ik vooralsnog nooit nodig had. Goedkoopste oplossing is de zogenaamde iTunes Card van Apple of een zogenaamde prepaid credit card.

Misschien echter loop ik met deze voor mij nieuwigheden echter wel tig achter op menigeen. Zoniet, dan is het toch best wel handig om op die mogelijkheden geattendeerd te worden. Vandaar bij deze.

http://store.apple.com/nl/product/MA145N/C
http://www.creditcard-vergelijk.nl/vergelijk/dbcard--personal-met-moneybookers-met-prepaid-mats-visa-card.htm
 
-Jaminator Synthguitar
-Boss DS330 Soundmodule
-Behringer RX1602 q6 kanaals stereo mixer
-Casio VZ1 Syntheszier
 
Decemberaankopen:
Korg DSS-1 / M1R MFB Synth Lite (onderweg van forumlid uit belgie) en 2dhands skb cases om mn hardware modules in te knallen.

Ben vooral hier erg blij mee :okdan: DSS-1 :okdan: Broekpijpwapperende bassen komen daaruit rollen man :D
 
matrix 6 (op de transferlijst)
maq16/3 toch weer erg leuk

maar waarom ik post:
powertran digital delay.

ik had m nog nooit gezien of gehoord, wist van het bestaan niet af.
erg leuke delay, die je ultra lang kan schakelen, maar ook ultra kort (dat alleen honden het kunnen horen, je weet wel)

lfo sweep erop, maar dan bypass je de delaytijd-potmeter, en eht is een hele maffe lfo sweep.

klinkt erg lekker, ik vind m leuker dan veel analoge delays die ik heb
zal misschien nog een plaatje posten. en nu nog een hele mooie transcendent 2000 vinden.....
 
Dit is deze afgelopen 2 maanden gekocht.

PMC AML 1 set monitoren

Korg Kronos 61

NI Komplete 8 Unlitmate en NI Machine Mikro
 
toch maar weer een slim phatty, haat/liefde verhouding met MOOG, een woodkit en WL7 Lite (bij KEYS)
 
- BeyerDynamic DT 770 pro
- rackrails
- haakse jackpluggen en rechte contra's om zelf verloopjes te solderen
 
decemberaankopen part deux:
KIWI PE
Korg DSM-1 - 16 vcf jes met aparte outputs in een 3 u -nit :{
Roland RSP-550 - Auwe hak en knal effect bak (Gizmo gebruikte m ook)
Korg Duotron en Delaytron - 2012 geleverd
DSI MEK PE - 2012 geleverd
 
Back
Top