Gear Acquisition Syndrome - ZELFTEST!

Origineel geplaatst door M01C
Deze test durfffffff ik gewoon niet te doen :D

Volgens mij ben je niet de enige, de meest verwoede handelaars uit de chat en de marktplaats folder heb ik hier nog niet gezien volgens mij :D
 
Your GAS Diagnosis
Your Score:8 points

A severe case. I'm personally authorizing your significant other to place you under house arrest. Music store visiting hours are limited to Saturdays between 10:00 and 6:00 and only with adult supervision.
 
Origineel geplaatst door Napole0n
Volgens mij ben je niet de enige, de meest verwoede handelaars uit de chat en de marktplaats folder heb ik hier nog niet gezien volgens mij :D

Die kijken ook niet verder dan [chat] of [marktplaats]..

Saaie lui.. :stupid
 
2 punten.....

Zie je wel, het valt echt hardstikke mee met mij :)
 
Your GAS Diagnosis
Your Score:5 points
A mild case. Better lower that credit limit before you get yourself in trouble.
 
Your GAS Diagnosis
Your Score:7 points
A severe case. I'm personally authorizing your significant other to place you under house arrest. Music store visiting hours are limited to Saturdays between 10:00 and 6:00 and only with adult supervision.

-C-
 
Score van 5, dus dat valt reuze mee.

Wel een grappige test, maar een beetje eenzijdig benaderd.

Nou moet ik zeggen dat ik maar 1 keer iets heb verkocht en dat was een juno 106 ivm stemproblemen en kopen op krediet doe ik niet aan (met niks, geen rood staan etc...)

En wie vond de 303 voor 200euri geen bargain :D
 
4 :)

Gezien deze score zet ik wel m'n vraagtekens bij de betrouwbaarheid van de vragenlijst ;) (had 'm toch iets hoger verwacht)
 
Your GAS Diagnosis
Your Score:7 points

A severe case. I'm personally authorizing your significant other to place you under house arrest. Music store visiting hours are limited to Saturdays between 10:00 and 6:00 and only with adult supervision.


200 Euro voor een TB-303???? Waar?

ik geloof dat ik zelfs een beetje gekwijld heb voor ik door had dat het deel uitmaakte van de vraag...:o:

:D
 
Het begon met niets....
Het meeste heb ik nog.
 
Back
Top