platentas gevonden!!

matoi

boogie wonderblend
Lid sinds
26 november 2002
Berichten
201
Locatie
amsterdam
Ik heb een platentas met zo'n uitschuif handvat gevonden!! Hij stond bij mij voor de deur op straat, doorregende hoezen, een erg trieste aanblik..Als ie miscchien wel van jou is, omschrijf 'm en noem een paar platen die er in zaten (zodat niet zomaar iemand 'm opeist) m'n email adres is matthieudewit@hotmail.com.

verder iemand nog tips voor forums waar ik dit bericht kan plaatsen?? Of iemand iets gehoord over een dj die z'n koffer kwijt is.
 
B00005QY3Z.01._SCMZZZZZZZ_.jpg


Zit deze er ook in?
 
Ja.......of reageer normaal.

Lijkt me dat een DJ het niks leuk vindt om zijn tas te vergeten/kwijt te raken.

Probeer het inderdaad op partyflock ofso.
Misschien Phono.nl

Succes met het vinden van de (rechtmatige)eigenaar!
 
Origineel geplaatst door smahs
Ja.......of reageer normaal.

Lijkt me dat een DJ het niks leuk vindt om zijn tas te vergeten/kwijt te raken.

Probeer het inderdaad op partyflock ofso.
Misschien Phono.nl

Succes met het vinden van de (rechtmatige)eigenaar!

Je hebt gelijk hoor!! Ik vind het een sterke actie van de starter van dit topic!!
Mijn reactie lokte dit natuurlijk een beetje uit.....

Laat nog even weten of de tas bij de rechtmatige eigenaar terecht is gekomen.
 
als het trance is stond die tas daar niet voor niets..
 
Re: platentas gevonden!!

Origineel geplaatst door matoi
Ik heb een platentas met zo'n uitschuif handvat gevonden!! Hij stond bij mij voor de deur op straat, doorregende hoezen, een erg trieste aanblik..Als ie miscchien wel van jou is, omschrijf 'm en noem een paar platen die er in zaten (zodat niet zomaar iemand 'm opeist) m'n email adres is matthieudewit@hotmail.com.

verder iemand nog tips voor forums waar ik dit bericht kan plaatsen?? Of iemand iets gehoord over een dj die z'n koffer kwijt is.

Ik zal ook ff een melding maken bij DJresource.eu
 
denk dat die tas gejat is.. en uiteindlijk gedumpt omdat iemand misschien bang werd om gezien te worden met die tas
zit de tas trouwens helemaal vol? misschien zijn de beste platen er wel uit gejat ..

maar goed.. succes ermee en anders moet je eens wat draaitafels gaan kopen, heb je iig een leuke start :)
 
misschien ook ff naar de politie bellen om te vragen of er niemand aangifte is komen doen van de diefstal ?

Denk niet dat de dief er dorpen / steden ver mee gaan lopen is, dus dat de diefstal in een niet al te verre omgeving moet gebeurd zijn.

Je kan ook even kijken welke events er de laatste dagen in je buurt geweest zijn, en eventueel contact opnemen met die verantwoordelijken. Kan je ook vergelijken stijl event <-> stijl platen.
 
respect voor de vinder,
ben ooit ook eens mijn cd koffer kwijtgeraakt, nooit meer gezien natuurlijk.

gelukkig zijn er nog eerlijke mensen !

lowieken
 
Heb een mail uitgestuurd naar verschillende websites, tot nu toe alleen reactie terug gehad van partyscene.nl. Ben verder door een briefje van een of andere 'candy' (groupie??) dat in de tas zat mogelijk iemand op het spoor..Laat wel weten hoe het af loopt. Trouwens als ik de politie bel, moet ik dan de tas komen inleveren? Als ik namelijk uiteindelijk de eigenaar niet kan vinden, wil ik de tas en een paar platen wel houden zul je misschien begrijpen (ben zelf ook dj).
 
Origineel geplaatst door matoi
Heb een mail uitgestuurd naar verschillende websites, tot nu toe alleen reactie terug gehad van partyscene.nl. Ben verder door een briefje van een of andere 'candy' (groupie??) dat in de tas zat mogelijk iemand op het spoor..Laat wel weten hoe het af loopt. Trouwens als ik de politie bel, moet ik dan de tas komen inleveren? Als ik namelijk uiteindelijk de eigenaar niet kan vinden, wil ik de tas en een paar platen wel houden zul je misschien begrijpen (ben zelf ook dj).

Als je iets gevonden hebt dat wat waard is moet je 't niet afgeven aan de politie. Je kan wel aan ze melden dat je 't gevonden hebt, en als iemand dan bij hun aankomt om aan te geven dat 't vermist is moeten ze maar kontakt met jou opnemen. Als na een jaar niemand gereageerd heeft is 't officieel van jou als ik me niet vergis.
 
Artikel 5:5 lid 1 Burgerlijk wetboek: Hij die een onbeheerde zaak vindt en onder zich neemt, is verplicht met bekwame spoed overeenkomstig lid 2, eerste zin, van de vondst aangifte te doen.

Lid 3: de vinder is te allen tijde bevoegd de zaak aan enige gemeente in bewaring te geven. Zolang hij dit niet doet, is hij veprlicht zelf voor bewaring en onderhoud zorg te dragen.

Artikel 5:6 lid 1: De vinder die aan de hem in artikel 5 lid 1 gestelde eisen heeft voldaan, verkrijgt de eigendom van de zaak één jaar na de in artikel 5 lid 1 onder a bedoelde aangifte, mits de zaak op dat tijdstip nog bevindt in de macht van de vinder of de gemeente.

Dit is wat algemeen geldt. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan, voor wat betreft kostbare zaken.
 
omdat ik geen naam op kon geven van degene die de tas kwijt is konden ze niet checken of er aangifte gedaan was..Hang nu in de wacht bij gevonden voorwerpen van de politie, misschien heeft de eigenaar daar al aangeklopt.
 
Back
Top