zijn er ook hyvers hier?

Ik vindt hyves helemaal niet leuk. Heb je ineens allemaal van die mensen als zogenaamde vrienden die je eenmalig eeen bericht sturen en dan eeuwig in je lijst blijft staan.
Ik heb maar een paar vrienden en laat me alleen toevoegen.
 
het is so wie so allemaal truttige ouwe wijfen ongein, je hebt er geen zak an verder... leuk misschien in het begin toen het net nieuw was en je jezelf nog eventueel 'op de kaart kon zetten' maar nu zie je door de massa het mens niet meer...

ik heb ook een tijdje op myspace vertoeft maar eigenlijk is het nix...
 
het is so wie so allemaal truttige ouwe wijfen ongein, je hebt er geen zak an verder... leuk misschien in het begin toen het net nieuw was en je jezelf nog eventueel 'op de kaart kon zetten' maar nu zie je door de massa het mens niet meer...

ik heb ook een tijdje op myspace vertoeft maar eigenlijk is het nix...

maar myspace toen ik net begon was gelijk een inslag van mensen die t zelfde doen asik ,..
muziek maken / sound sproducen/prutsen/freaken feesten en veeeeeel meer gearheads modulairfreaks


hyves = lomp [idd] khebter 30+ ofso waar idd 15 freinds rest ???

maaruh mario ,...leuke familie
[top] ook wat waard 8o)
:halleluja
 
ik heb ook een tijdje op myspace vertoeft maar eigenlijk is het nix...

Probeer er maar eens vanaf te komen als je mail adres niet meer klopt... pffffff... MySpace HELL!!! Voordat die mensen door hebben wat er aan de hand is ben je al lang dol geworden van het mail contact met die ganzen!!!
 
Ik heb een eigen Hyve (hier) een daarnaast beheer ik het officiële artiesten profiel van The Prodigy op Hyves (hier).
 
[Grappig] sinds dat ik hier ergens mijn hyves heb neergeploft heb ik een bult willekeurige synthliefhebbers als vriend... ;) [/Grappig]
 
Probeer er maar eens vanaf te komen als je mail adres niet meer klopt... pffffff... MySpace HELL!!! Voordat die mensen door hebben wat er aan de hand is ben je al lang dol geworden van het mail contact met die ganzen!!!
dan moet je ook een email adres aanmaken die je alleen voor het aanmelden gebruikt en verder toch nooit meer bekijkt... want als mensen willen kwaken kunnen ze dat gewoon op de page zelf doen...
maar de meesten complimenteren niet eens maar posten spam of lokken mensen naar hun eigen page... dus daarom zeg ik: waardeloosche shit allemaal dat networking... behalve voor 'diegene' die het allemaal gratis beschikbaar stelt nutuulk :maffia:
 
dan moet je ook een email adres aanmaken die je alleen voor het aanmelden gebruikt en verder toch nooit meer bekijkt... want als mensen willen kwaken kunnen ze dat gewoon op de page zelf doen...
maar de meesten complimenteren niet eens maar posten spam of lokken mensen naar hun eigen page... dus daarom zeg ik: waardeloosche shit allemaal dat networking... behalve voor 'diegene' die het allemaal gratis beschikbaar stelt nutuulk :maffia:

Neuh,.. niet helemaal mee eens,..Dat t een grote spamfactory is dat is zeker zo,.. maar dan moet je eigenlijk weer boeken gaan lezen en van t net wegblijven want t hele web zit vol met shit,.. Precies om die reden had ik tot een maand of wat geleden geen space of hyves of watdanook.
Maar,.. op aandringen van mijn vrienden (echte!! in reality!!) ben ik me toch maar gaan aanmelden. En zo ben ik toch t nut van deze hype gaan inzien.
Hyves en Facebook bv zijn goed voor foto's,. erg handig en geen gebroken links als jij dat niet wilt. Zo heb ik zo'n 200 flyers van parties waar ik wat mee had daar geplaatst. Best cool.
Verder is t handig om je clubje op de hoogte te houden als er weer es een party is ofzo.
Myspace music kun je goed je nummers uppen zonder html of andere pro-skills.
En ik heb best wat oude vrienden van over heel de wereld weten op te sporen
via deze kanalen,.. Mensen waarvan ik eigenlijk al had opgegeven ze ooit weer te vinden,..langzaamaan komt iedereen online en wordt t wat mij betreft steeds gezelliger.
Privacy wordt wel wreedaardig opnieuw gedefinieerd,.. maar dat is ook maar zover als je dat toelaat natuurlijk!
Als je echt iets prive wilt houden moet je t gewoon niet online gooien.
 
Back
Top