Welke pedalen in video ? "zij aanzicht"

met-een-papje

Stamgast
Lid sinds
20 januari 2015
Berichten
162
Welke effect pedalen heeft hij daar boven op staan ?


Weet ook niet zo goed welke apparaatjes hij op de tafel heeft staan.
 
Nou laat ik dan maar een poging wagen.....puur gokken natuurlijk .
De 2e roze is een behringer ultrametal um300
De 3e is een digitech rp50
De 4e is een mxr microamp
De eerste is echt puur raden wat er ligt ... maar aan de andere pedalen te zien zal het ook wel in de richting wezen van een distortion zoals een proco rat clone of zo.
 
2e en 3e kloppen idd wel, die 4e lijkt qua plaatsing van de jack niet op de Microamp, bij die op het filmpje lijkt de plug wat verder naar onderen te zitten ipv in het midden aan de zijkant
 
Lijkt de eerste niet op iets uit de Moog Minifooger serie? Moeilijk te zeggen welke precies natuurlijk. MF Drive en MF Delay lijken me kanshebbers.
Van nummer 4 ook geen idee, maar rechts op de tafel staat volgens mij nog een Roland MC-505.
 
Die zoom heb ik gehad, dat was niks voor mij.
MC 505 dacht ik ook ja :) Heb ik ook gehad en 'm helaas moeten verkopen, was een leuk ding.
De 1ste Minifooger lijkt me aannemelijk, eerst dacht ik ook dat het een proco rat was misschien.
Had gehoopt op een iets minder prijzig apparaat dan minifooger.
Denk dat ik anders maar een paar goedkope probeer zodra de behringer rd-9 er is.
Heb wel een azor boost pedaal, klinkt echt leuk voor het geld. :)
Ik zal het bij behringer prijzen moeten houden ook voorlopig :), maar een paar van die proberen en wat aliexpres gevallen. (sorrie voor de anti aliexpres personen:D)
Begin wel spijt te krijgen dat ik niet eerder zo'n electribe heb gekocht :D, lijken best functioneel. In zijn handen wel in ieder geval.
Wel heel knap gezien Hilltree, ik had niet eens gezien dat er een 4de lag :D.

Ik dacht dat TYPH een verzamel kanaal was, omdat hij er zo anders uit ziet soms in filmpjes.
Ik zal het daar ooit eens voor de grap vragen :) over de 1ste pedal.
 
Back
Top