Creating a song part 1: Raw Version

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Deze video is nog steeds aan het processen op youtube maar ik moet naar men werk vertrekken. Als de video nog niet werkt check dan later even ;)

Ik heb deze video gemaakt zodat mensen die geintresseerd zijn kunnen zien hoe ik een liedje maak, dit is enkel het eerste deel: de ruwe versie.
Dit is het leuke gedeelte :)

Nu komt het werk, volumes mixen, overall volume raisen, volume automations toepassen. Dat zal voor straks zijn spijtig genoeg, moet nu gaan werken.
 
Deel 2 van het creeƫren van een track. Automations en mixen is de boodschap. Overall volume omhoog cranken en done. Ik moet wel nog regelmatig eens luisteren naar de track om nog kleine aanpassingen te doen volume wijs. Maar dat kan nog enkele dagen duren. Ik moet de track nu een paar uur laten rusten, misschien zelfs een dag en dan nog eens luisteren om misschien nog eens wat aanpassingen te doen. Dat herhaalt zich dagelijks tot ik vind dat er geen aanpassingen meer te maken zijn (volumewijs). Daarna gaat de track in de wachtrij om hier te delen.
Ik heb momenteel nog 4 tracks klaar staan die ik sporadisch zal delen om te zien wat jullie ervan vinden en nog mogelijke aanpassingen te doen. Dat is ook het lot van deze track uiteindelijk.
Zodra dat proces doorlopen is, is de track klaar.

 
Back
Top