Help, naam liedje gezocht

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Lid sinds
26 januari 2004
Berichten
1.597
Locatie
Utreg
Ben al een paar dagen op zoek naar een specifiek nummer dat ik in mijn hoofd heb. Kenmerken:

- nederlandse band/producerscollectief of -duo
- klein eendagshitje (nou ja hitje, de clip is een tijdje op tv te zien geweest) ergens in 2003 - 2005
- vrolijk geanimeerde videoclip met oa cartoonfiguurtjes in een vliegtuigje
- bandnaam volgens mij in de lijn van <bijnaam> & <bijnaam>
- liedje heette volgens mij problems / i/we got problems / trouble .. iets van de strekking
- upbeat liedje en er zat een orgeltje in

Had wel wat weg van T. Raumschmiere (monstertruckdriver), Junior Senior (move your feet), etc.

Iemand suggesties? ik wordt inmiddels een beetje debiel hiervan... :stupid:stupid:stupid
 
Zal je zien dat het Belgen waren....

Amsterdammers, staat me vaag bij. Maar ik zou mijn hand er niet voor in het vuur durven steken.
 
Ff vragen aan dokter pop? (Ekdom op radio10)
;)
 
Hmmja, zit niet echt te wachten op een belletje van Ekdom.
 
Ben al een paar dagen op zoek naar een specifiek nummer dat ik in mijn hoofd heb. Kenmerken:

- nederlandse band/producerscollectief of -duo
- klein eendagshitje (nou ja hitje, de clip is een tijdje op tv te zien geweest) ergens in 2003 - 2005
- vrolijk geanimeerde videoclip met oa cartoonfiguurtjes in een vliegtuigje
- bandnaam volgens mij in de lijn van <bijnaam> & <bijnaam>
- liedje heette volgens mij problems / i/we got problems / trouble .. iets van de strekking
- upbeat liedje en er zat een orgeltje in

Had wel wat weg van T. Raumschmiere (monstertruckdriver), Junior Senior (move your feet), etc.

Iemand suggesties? ik wordt inmiddels een beetje debiel hiervan... :stupid:stupid:stupid

arling & cameron

https://youtu.be/vLQsli1N0to
 
Nee, maar Arling & Cameron ken ik wel, heb nog een cd'tje van ze. Nog obscuurder!! (wel dezelfde trijdsperiode) :doei:
 
Back
Top