De beste handtekeningen

peterdh

Ringtones & notifications
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.848
Locatie
Santpoort-Noord
Wat vind jij de beste handtekeningen van muzikantenforums. Een handtekening is een onderschrift van een forumlid. Je vindt een handtekening onderaan een post in een topic.

Hier een paar van mijn favorieten:

Freelander (en fourier?) - Synthforum: "Het belangrijkste in de muziek, staat niet in de noten..."

incubus - KVR: "Gearslutz is simply a far more expensive version of people arguing about nonsense"

LoveEnigma18 - KVR: "Never imagined we would get to play with toys in adulthood"
 
Op verschillende fora nog geen enkel goede gevonden dat niet ontkracht kan worden waardoor ze eigenlijk weinig betekenis hebben.
 
Die van noten vind ik zelf wel interessant :). Omdat ik ze niet zo goed kan. Misschien heb ik zo'n noot herkennings plugin nodig. Voor een kick en zo, om dat nog muzikaal correct te hebben. Ik hoor dat echt allemaal niet zo makkelijk.
 
bambamstudio Ik dacht dat BamBam vroeger deze had (ik citeer even uit mijn hoofd):

“A house can't buy a synthesizer, but A synthesizer can buy a house”

Die vond ik ook altijd mooi...zeker als je twijfelde om nog wat gear te kopen...al is het voorlopig nog niet uitgekomen ;)
 
Ik kan niet meer achterhalen wiens handtekening het was op Gearslutz, maar het was een citaat van een beroemde muzikant. Het was iets als volgt: "I always hit the right notes, not necessarily in the right order"

What Eric Morecambe said to Previn was: "I'm playing all the right notes. But not necessarily in the right order."

https://www.theguardian.com/theguard...clarifications
 
"Als je niets te zeggen hebt, doe het dan niet hier"

Gezien op dit forum. Helaas lukt het mij nog steeds niet deze wijsheid te implementeren. Wat blijkt uit deze post! :D
 
bambamstudio Ik dacht dat BamBam vroeger deze had (ik citeer even uit mijn hoofd):

“A house can't buy a synthesizer, but A synthesizer can buy a house”

Die vond ik ook altijd mooi...zeker als je twijfelde om nog wat gear te kopen...al is het voorlopig nog niet uitgekomen ;)

haha klopt ja: Never let your wife prevent you from buying equipment. A house will not buy a synth, but a synth can buy a house!
 
Ik vind mijn vers gepikte wel goed :)

Hij is enkel niet zichtbaar??

Stop fooling around, your audience is waiting.
 
rubbah - Synhtforum : "‎Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Je ziet deze handtekening ook veel op andere forums.
"Tell me you're over 40 without telling me you're over 40"
 
rubbah - Synhtforum : "‎Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Je ziet deze handtekening ook veel op andere forums.
En komt ook terug in een track: rond 1:38
 
Back
Top