AD artikel over synthesizers

Ik heb nog niets gelezen, maar AD moet je niet te serieus nemen (en alle soortgelijke paginas die bij de AD fabriek horen). Weet ik veel wie dat beheert ;p. De Geldelander enz. Ik heb gezien hoe ze van een bocht een kaarsrechte weg maakte bij een auto ongeluk. (Julia H uit rockanje verhaal, geen enkele krant noemt die bocht maar durven alleen maar over mogelijke epilepsie te piepen. Die hele weg zit gaar in elkaar :). En bij een recent iets over een mogelijke moord word er gespeeld met dat het blijkt te gaan om een moord en dan een stukje verderop staat het als Blijkt te gaan om iets wat schijnt, tja.
 
Ik vermoed dat het artikel is geschreven door een AI machine. Als je al muziek kan maken met AI dan moet een krantenartikel toch ook niet zo moeilijk zijn? :D
 
Hoe is al die House en dance de afgelopen 40 jaar dan gemaakt?

Met een hobo :D

Inderdaad bijzonder dat een van oorsprong Rotterdamse krant blijkbaar geen notie heeft genomen van Ronald Molendijk, Michel de Hey, Paul Elstak, Midtown Records, Parkzicht, FFWD, etc...

Misschien hadden ze een paar jaar terug een mooi artikel kunnen schrijven over de Noodlebar.
 
Back
Top