AD artikel over synthesizers

Leuk dat Ad nog even een momentje krijgt toch?
 
Man man, wat slecht dit....ontstijgt nog niet eens het gemiddelde niveau van een schoolkrant. En om deze onzin te bedenken hadden ze ook nog eens twee mensen nodig :D
 
Het stukje is nog oppervlakkiger dan de muziek die er in ter sprake komt. Dat kan je wel aan het AD overlaten.
 
Dit artikel is een beetje alsof het drumstel na 30 jaar weer helemaal terug is omdat iemand weer een keer een Phil Collins gated snare in een hit stopt.
 
Hoho, niet zo negatief, het is wel een Premium artikel, hee! Vast en zeker omdat deskundige Visser is geraadpleegd.
Allemaal te danken aan de uitstekende journalisten Alexander van Eenennaam en Mark den Blanken, wie kent ze niet?

Ach, het is niet jullie waarheid maar voor de grote meute gaat er een wereld open.

8>
 
Alle muziek klinkt blikkerig als het uit de speaker van een smartfoon komt (want dat is hoe veel mensen tegenwoordig muziek "beleven").

Afijn, zo maar eens gaan koken en gebruikmaken van het pannenorkest. Eigenlijk zou ik het moeten opnemen, en aan het AD verkopen...:engel:
 
Ach ja.. iedereen mag een mening hebben toch?? Voor puristen als ons valt er weer eens iets te lachen.. maar ze slaan wel een paar planken behoorlijk mis..
In dit artikel https://www.hln.be/showbizz/muziek/met-dank-aan-the-weekend-en-du
a-lipa-de-synthesizer-is-helemaal-terug-in-de-hitlijsten~a6e164b7/
hebben ze het nog over dat de synthesizer een tikkie fout is.. en over The Weekend.. dat is gelukkig gecorrigeerd nu :D

Maar goed mensen.. laten we niet vergeten dat wij SFers nogal fanatiek zijn als het synthesizers aankomt hé!? Voor ons is dit allemaal dagelijkse kost en normaal dat we er zo hard op gaan maar voor de gemiddelde mens komt het ongeveer over zoals badmeester Hans over zijn fluitje uitwijdt.. :P

 
Ja, dan gaan we vol op het orgel. :D

'vol' van geluid, of 'vol' van het alcohol?? Liever dat laatste nog eigenlijk :D Maar volgens de kop in het AD klinkt de synthesizer 'blikkerig'. Het blijven natuurlijk uiterst subjectieve waarnemingen die alleen maar bedoeld zijn om de aandacht te trekken.. wij experts weten wel beter. :beard:
 
Ik hou wel van "blikkerig" geluid. Aan de andere kant, "houterig" klinkt mij ook niet verkeerd in de oren.
 
Ach ja.. iedereen mag een mening hebben toch?? Voor puristen als ons valt er weer eens iets te lachen.. maar ze slaan wel een paar planken behoorlijk mis..
In dit artikel https://www.hln.be/showbizz/muziek/met-dank-aan-the-weekend-en-du
a-lipa-de-synthesizer-is-helemaal-terug-in-de-hitlijsten~a6e164b7/
hebben ze het nog over dat de synthesizer een tikkie fout is.. en over The Weekend.. dat is gelukkig gecorrigeerd nu :D
Die link heeft niet zoveel zin. Ik snap dat je af en toe naar een paywal grijpt, maar bij deze chocoladeletterpulpsite uit België lijkt het me dat je uberhaupt geen abonnees hebt (op wat fysieke abbonementen voor bij het frietkot na). Ik zou vol inzetten op irritante popup reclames.
 
Wat een ongelooflijk slecht artikel zeg. Hebben ze nou echt niet in de gaten dat 99,99% van alle muziek tegenwoordig (deels) digitaal en met behulp van (software)synthesizers gemaakt wordt?

Dit had zomaar een artikel uit 1970 kunnen zijn. Toen was de synthesizer nog een novelty, maar nu toch niet meer. Kom op zeg..

En dan ook nog durven beweren dat de synthesizer blikkerig klinkt en een tikje fout is..... Hier zakt mijn broek van af... :stupid
 
Back
Top