Trip down memory lane

Baseman

Turn up the low
Lid sinds
6 augustus 2002
Berichten
862
Locatie
Groningen
Had net een foto gepost in het draadje Mijn studio annex crib annex recording studio.
En dat ik de hardware best wel mis omdat ik op het moment alleen software gebruik.
Nu had ik voor de gein even gekeken naar mijn gestarte treads, en hier zitten best veel verkoop bij.
En ook zag ik mijn eerste waarin ik mij zelf voorstel, inclusief gearlist en wat voor muziek ik maak.
In tussen is er een hoop veranderd en kwamen onderstaande vragen en mij op.
Wellicht voor jezelf ook leuk om te beantwoorden en hier te posten.

Welk apparat(en) had je nooit moeten verkopen?
- JUNO 60 en TR-909 nog steeds te krijgen maar erg duur inmiddels.

Maak je nog steeds dezelfde muziek als toen je begon?
Toen ik begon wilde ik graag techno / hardstyle achtige muziek maken maar dat werd en is trance geworden.

Mooi moment?
Eerste release die voorbij kwam in verschillende podcasts van de bekendere heren.

Minder mooi moment?
32 kanaals mengtafel in rook opgegaan nadat net alle faders waren vervangen.
 
Had net een foto gepost in het draadje Mijn studio annex crib annex recording studio.
En dat ik de hardware best wel mis omdat ik op het moment alleen software gebruik.
Nu had ik voor de gein even gekeken naar mijn gestarte treads, en hier zitten best veel verkoop bij.
En ook zag ik mijn eerste waarin ik mij zelf voorstel, inclusief gearlist en wat voor muziek ik maak.
In tussen is er een hoop veranderd en kwamen onderstaande vragen en mij op.
Wellicht voor jezelf ook leuk om te beantwoorden en hier te posten.

Welk apparat(en) had je nooit moeten verkopen?
- JUNO 60 en TR-909 nog steeds te krijgen maar erg duur inmiddels.

Maak je nog steeds dezelfde muziek als toen je begon?
Toen ik begon wilde ik graag techno / hardstyle achtige muziek maken maar dat werd en is trance geworden.

Mooi moment?
Eerste release die voorbij kwam in verschillende podcasts van de bekendere heren.

Minder mooi moment?
32 kanaals mengtafel in rook opgegaan nadat net alle faders waren vervangen.


Welk apparat(en) had je nooit moeten verkopen?
Korg MS20, maar die was stuk en ik had op dat moment nog niet genoeg kennis om hem te fixen.

Maak je nog steeds dezelfde muziek als toen je begon?
Nee ik ben begonnen met Drum and Bass te maken. Vond het leuk om iedere week toch 1 eigen plaat te droppen.
Nu maak ik van alles. Funk/Jazz/Hip Hop/Ambient/Soundscapes/Film muziek/Singer Songwriter/Pop/Grunge/Soul
Elke dag een ander genre amateur muziek.

Mooi moment?
Een aantal momenten zijn mij bij gebeleven.
Met de band op Paradiso en nijmeegse vierdaagse spelen.
Een factuur van de Universal Music group voor studio werk.
Een soundcloud release die in SEATTLE ART MUSEUM is gespeelt en op een lijst meest innovatieve muziek is terecht gekomen.
Vorige week een pret sigaret gerookt en wat eigen liedje gezongen en gespeelt op straat.
Kreeg allemaal bedankjes en iemand zij "ik kan het echt voelen".
Dat zijn toch mooie momenten.


Minder mooi moment?
Mijn promoter die helemaal naar de klote ging
 
Welk apparat(en) had je nooit moeten verkopen?
JX-3P met programmer, instant resultaat. Juno 6 die op zich wel te repareren was, ik prachtig vind klinken maar nu veel meer kost dan ik eraan wil geven. Crumar Performer, topstrings.

Maak je nog steeds dezelfde muziek als toen je begon?
Ja. Toen ik begon was mijn muziek in de seventies/eighties blijven hangen en nu nog steeds.

Mooi moment?
Toen ik tijd genoeg had om een CD bij elkaar te maken.

Minder mooi moment?
Nu niet eens meer tijd om de synths aan te zetten.
 
Back
Top